آیا می دانید که گرده گل می تواند ضدسرطان پروستات باشد؟ کدام مراکز خرید در زمینه عرضه انواع گرده گل اصل و خالص ایرانی، معتبر بوده اند و این محصول را با قیمت مناسب تری به فروش رسانیده اند؟
گرده گل که همگان آن را با نام گرده گل زنبورعسل می شناسند، به ارزشمندترین ماده ی موجود در طبیعت و روی انواع گل های گیاهان تبدیل گردیده که توسط موجود ارزشمندی به نام زنبورعسل، از انواع گل های گیاهان مفید و معطر دارویی، جمع آوری گردیده است.
گفتنی است که گرده گل، در فصل بهار به سبب تنوع بیش از حد انواع گیاهان دارویی، مرغوبترین گرده گل جمع آوری شده می باشد که با آزمایشاتی که بر روی آن صورت گرفته، خواص بیشماری را برای انسان ها نیز دارا بوده است.
شایان ذکر است که گرده گل، دارای تمامی ترکیباتی مهم مانند انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم، انواع مواد مغذی و ویتامینی، اسیدهای چرب ضروری و سرشار از انواع مواد پروتئینی می باشد که در کندوهای عسل هم، نقش فزاینده ی تغذیه ای را برای زنبورهای عسل و زنبورملکه، داشته است.
امروزه توسط گرده گیرهایی مخصوص بر سر راه ورود زنبورهای کارگر به کندوهای عسل، گرده گل جمع آوری شده و به سرعت خشک گردیده تا خواص منحصربفردش را از دست ندهد. آیا می دانید که گرده گل، می تواند علاوه بر نقش تغذیه ای مفید برای انسان ها، موثر در درمان سرطان پروستات باشد؟

گرده گل خالص

سرطان پروستات و گرده گل

متخصصین و محققان با انجام آزمایش هایی بر روی مردان مسن و مبتلا به بزرگی و یا سرطان پروستات، به این نتیجه رسیده اند که یکی از عوامل موثر در مبتلا شدن به این بیماری، کمبود روی در بدن این افراد بوده است.
از طرفی باید اذعان داشت که گرده گل، سرشار از ماده ی معدنی روی بوده و مصرف آن می تواند تأثیر بسزایی را در درمان پروستات و یا مبتلا نشدن به این بیماری دارا باشد.
لازم به ذکر است امروزه گرده گل در بازارهای فروش محصولات زنبورعسل، به صورت پودرهایی بسته بندی شده و یا در برخی از موارد به صورت کپسول هایی خوراکی می باشد.
به توصیه متخصصین و مشاورین تغذیه، بهترین طریقه مصرف گرده گل، مخلوط آن با عسل طبیعی و یا مخلوط آن با آب ولرم می باشد و گفتنی است که گرده گل باید به مقدار کافی و در دو نوبت 3 الی 4 ماهه در یک سال مصرف گردد.
به شدت توصیه می گردد که انواع گرده گل خالص و اصل را، از مراکز فروش معتبر در کشور تهیه نمایید و برای آگاهی از این امر، می توانید با کارشناسان و مشاورین در حوزه فروش انواع فرآورده های ناب زنبورعسل، در ارتباط مستقیم باشید.