در حال حاضر انواع بهترین و مرغوبترین گونه های عسل طبیعی در استان کرمانشاه، با نازلترین قیمت ها به صورت کیلویی و بسته بندی شده، توسط مراکز معتبر، به فروش می رسد.
عسل طبیعی را به جرئت می توان یکی از فرآورده های بی نظیر، پاک و با ارزش غذایی بالای زنبورعسل دانست که نقش فزاینده ی تغذیه ای و درمانی آن، از گذشته تا به امروزه بر هیچکس پوشیده نبوده و امروزه بیش از گذشته مصرف کنندگان آن در دنیا، افزایش یافته اند.
وجود تنوع گیاهی و استعداد خوب در غنی بودن انواع گونه های مفید دارویی و از همه مهمتر ایده آل بودن شرایط آب و هوایی یک منطقه، از جمله عوامل تأثیرگذار در کیفیت مطلوب عسل تولید شده در آن منطقه بوده که خوشبختانه کشور ایران، از این قاعده مستثنا نبوده و به جرئت می توان کشور ایران را از بهترین مناطق دنیا برای صنعت زنبورداری و تولید فرآورده های آن دانست.
در حال حاضر یکی دیگر از پایگاه ها و مراکز مهم در تولید و صادرات انواع عسل طبیعی در کشور، استان کرمانشاه بوده که توانسته گامی مهم در راستای حفظ سلامت افراد جامعه بردارد و تولیدکنندگانی معتبر از عسل داشته است.

عسل کرمانشاه

تولید عسل در کرمانشاه

امروزه با توجه به اینکه در بازارهای خرید و فروش عسل طبیعی در کشور، افرادی سودجو و واسطه، به عرضه انواع عسل های تقلبی و مصنوعی دامن زده اند و تقریبا هیچ راهکاری برای تشخیص عسل اصل از تقلبی وجود نداشته، شناخت تولیدکنندگان معتبر در این زمینه و ارتباط داشتن با نمایندگی های فروش آنها، می تواند بهترین راه برای خریدی بدون دغدغه از عسل طبیعی و اصل باشد.
خوشبختانه استان کرمانشاه نیز این افتخار را داشته تا با دارا بودن تولیدکنندگانی معتبر در صنعت زنبورداری، انواع عسل ناب و مرغوب را روانه بازارهای فروش در سطح استان نماید.
شایان ذکر است که در استان کرمانشاه، بیش از 200 تن انواع عسل طبیعی به طور سالیانه تولید شده که گفتنی است از این میزان، چیزی بالغ بر 217 هزار کیلوگرم از کندوهای مدرن و بیش از 2 هزار کیلوگرم از کندوهای بومی بهره برداری شده است.
برای خرید انواع مرغوبترین عسل گیاهی و درمانی مخصوص استان کرمانشاه، می توانید با نمایندگان و مشاورین مراکز فروش معتبر در این استان، ارتباط مستقیم داشته باشید.