عسل ارگانیک و طبیعی تولید شده در استان لرستان، در بازارهای فروش عسل در
کشور، به عسلی مرغوب و تضمین شده شهرت داشته و قیمت خرید مناسبی دارا می
باشد.
عسل ارگانیک و طبیعی، عسلی خوش طعم و مقوی و مفید برای تمامی افراد در سنین گوناگون و با هر طبعی می باشد و مصرف کنندگان عسل باید بدانند که عسل طبیعی می تواند خواص منحصربفرد درمانی فراوانی را دارا باشد.
عسل ارگانیک که عسلی تولید شده به دور از هر گونه مواد شیمیایی بوده، به راحتی قابل هضم بوده و می تواند با مصرف روزانه به مقدار کافی، خواصی چون ضدکم خوابی، پاکسازی کبد و روده، تصفیه خون و ضدکم خونی، افزایش قوای جنسی و تقویت دستگاه گوارش و قلب را دارا باشد.
با توجه به وجود انواع عسل های تقلبی و مصنوعی موجود در بازارهای فروش عسل که متأسفانه توسط برخی از افراد سودجو روانه این بازارها شده، مصرف کنندگان عسل کمی دچار نگرانی و دغدغه شده اند.
اما آیا می دانید که وجود تولیدکنندگان معتبری چون استان لرستان و البته شناخت مراکز فروش و عرضه کنندگان معتبر آن، می تواند دغدغه ی تهیه عسل اصل و غیرتقلبی را از میان ببرد؟
بله در حال حاضر خوشبختانه تولیدکنندگان عسل در استان لرستان توانسته اند به خوبی از استعداد عالی این استان در مراتع و مناطق کوهستانی آن بهره لازم را ببرند و با وجود زنبوردارانی مستعد که تعداد آنها به 2000 نفر در سطح استان می رسد، توانسته اند مرغوبترین عسل تولیدی در کشور را به نام استان لرستان ثبت نمایند.