فروشگاه های فروش ارزان ترین انواع عسل در بازار باید به خریداران دلیل ارزان بودن عسل خود را توضیح دهند، تا فرد با آگاهی، محصول مورد نظر خود را بخرد.
فروش عسل ارزان در بازار حتما دارای دلیل است و لذا بعضی از فروشندگان بدون هیچ توضیحی ارزان ترین قیمت را با عنوان قیمت مناسب برای عسل اصل، که اصلا صد در صد طبیعی هم نیست به مشتری می دهند و ممکن است ابهامات زیادی برای او به وجود آید.

انواع عسل ارزان در بازار

فروش انواع عسل در بازار ایران بر اساس نحوه تولید به سه صورت می باشد:

  • عسل طبیعی، که قیمت واقعی خود را در بازار دارد و هرگز نمی تواند ارزان باشد چون زحمت زیادی برای به وجود آمدن آن کشیده می شود.
  • عسل ترکیبی که به آن عسل تغذیه ای نیز گفته می شود، و درصد خیلی کمی از آن توسط گرده گل طبیعی به وجود آمده و بر همین اساس نیز قیمت گذاری می شود که معمولا جزء دسته عسل های ارزان بازار محسوب می گردد.
  • عسل مصنوعی که صفر تا صد آن توسط خود انسان پخت می شود و به آن عسل خرما نیز می گویند. این عسل از دسته ارزان ترین انواع عسل در بازار نام می گیرد.

البته باید توجه گردد که بسیاری افرادی سودجو بدون ذکر نوع عسل خود، آن  را به جای عسل طبیعی به فروش می رسانند و این یعنی کلاهبرداری و تقلب، بنابراین عسل مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا بتوانید از خواص بی نظیر آن بهره مند گردید.