چقدر شرایط و کیفیت بسته بندی عسل اهمیت داشته است؟ آیا می دانید یکی از
مرغوب ترین انواع عسل بسته بندی شده اصل و مرغوب موجود در بازارهای کشور،
مخصوص استان لرستان می باشد؟
عسل از آن دسته مقوی ترین و پرارزش ترین مواد غذایی شناخته شده از گذشته تا به امروزه بوده که با توجه به خواص منحصربفردی که از آن بدست آمده، به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مواد تغذیه ای و دارویی تبدیل شده است.
آیا انواع عسل های بسته بندی شده موجود در فروشگاه ها و یا بازارهای موجود در زمینه فروش عسل را دیده اید؟ آیا از شرایط و نحوه بسته بندی آنها چیزی می دانید؟

چگونگی بسته بندی عسل
همانطور که متوجه شدید، مصرف عسل می تواند خواص درمانی فوق العاده ای را دارا باشد و شاید از گذشته تا به امروزه بشر نتوانسته هیچ ماده ای زا جایگزین مناسبی برای عسل بداند.
امروزه در شرکت هایی معتبر که با تولیدکنندگان عسل در ارتباط هستن، انواع عسل های طبیعی و ارگانیک، توسط این شرکت ها در شرایطی کاملا استاندارد و بهداشتی، بسته بندی شده و روانه بازارهای فروش شده اند.
در این شرکت ها، با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، بسته بندی عسل در انواع ظروف شیشه ای و پلی اتیلنی صورت گرفته و در وزن ها و قیمت های گوناگونی در بازارهای فروش عسل، وجود داشته اند.
استان لرستان به سبب داشتن طبیعی بکر و پوشش گیاهی مستعد موجود در کوهستان های خود، توانسته تولیدکنندگان عسل معتبری را در خود دارا باشد که امروزه توانسته اند رتبه اول در حوزه مرغوبیت عسل تولیدی در کشور را دارا باشند.
لازم به ذکر است مصرف روزانه مقدار یک قاشق چایخوری از عسل، می تواند به تقویت دستگاه گوارش، تقویت حافظه  و جلوگیری از افزایش بیماری کم خونی کمک شایانی نماید.