چرا گرده گل از اهمیت بالایی برخوردار بوده است؟ کدام نمایندگی های فروش و عرضه کنندگان معتبر انواع محصولات زنبورعسل به خصوص گرده گل خالص، در کشور معتبر بوده اند؟
همه شما باید بدانید که امروزه از آفرینش شگفت انگیز زنبورهای عسل، تنها تولید عسل طبیعی مدنظر نبوده و امزوزه شاهد دیگر فرآورده های مهم و ارزشمند زنبورعسل، مانند گرده گل نیز بوده ایم.
گرده گل، ماده ای ارزشمند در حیات طبیعت بوده که توسط زنبورهای عسل از روی گل های انواع گیاهان دارویی جمع آوری گردیده و امروزه علاوه بر نقش موثر تغذیه ای که در کندوهای زنبورعسل داشته، می تواند یک مکمل غذایی مفید، در میان این تعداد عادت های ناپسند غذایی و مواد مضر مورد استفاده ی انسان های امروزی باشد.
گرده گل که توسط تله گرده گیرهایی توسط زنبورداران جمع آوری گردیده، حاوی ترکیبات بی نظیری چون، اسیدهای آمینه ضروری، انواع مواد آلی و معدنی، انواع ویتامین ها بوده و بیش از 40 درصد از ترکیبات آن را پروتئین ها تشکیل داده اند.
گفتنی است که مرغوبترین و اصل ترین گرده گل جمع آوری شده و موجود در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل که عمدتا به صورت گرده گل خالص و یا گرده گل همراه با عسل طبیعی بوده، در فصل بهار تولید شده و روانه بازارهای فروش شده است.
نکته ی جالبی که پیرامون گرده گل جمع آوری شده توسط زنبورعسل وجود داشته، دارا بودن میزان درصد بالاتری از آمینواسیدها نسبت به گوشت گوساله، تخم مرغ و پنیر بوده است و اگر بخواهیم از مواد آمینو اسیدی گرده گل مواردی را ذکر کنیم، می توان به والین، تریزین و پرولین اشاره داشت.

معجزات پزشکی گرده گل

لازم به ذکر است که مصرف گرده گل، می تواند همراه با آب ولرم و یا با عسل طبیعی باشد که در ایتدای دوران مصرف، ممکن است دستگاه گوارش برخی از افراد به خوردن این ماده عادت نداشته باشد که توصیه می گردد از مقدار کمی برای مصرف آن استفاده نمایید.

  • گرده گل دارای مینرال ارزشمند روی در ترکیبات خود بوده که توانسته ماده ای موثر در درمان سرطان پروستات، باشد.
  • گرده گل می تواند در کاهش کلسترول مضر خون، بسیار زیاد موثر باشد
  • طبق آزمایشات گوناگون، از گرده گل، خواص مثبتی در درمان ناباروری هم دیده شده است.
  • جالب است بدانید که گرده گل، در درمان آلرژی ها و حساسیت های فصلی مفید بوده است.

بدون شک شما مصرف کنندگان گرده گل، می توانید این ماده پرارزش را، در خالص ترین نوع خود، از طریق نمایندگی ها معتبر و یا از طریق سایت های معتبر اینترنتی، خرید به شیوه دریافت از پست را تجربه نمایید.