عسل هفت برج خارون دانش‌، تجربه، طبیعت

عرضه اینترنتی ژل رویال اصل

ژل رویال به خاطر پیچیدگی ساختار شیمیایی اش در هیچ آزمایشگاهی نمی تواند کپی شود اما به طور کلی شامل 67درصد آب، 13 درصد پروتئین، 11 درصد قند ساده، 5درصد اسید چرب و مقادیری از انواع مختلف آمینو اسید ها است.
ژل رویال همچنین مقادیری از انواع مواد معدنی، آنزیم ها، ترکیبات آنتی بیوتیک و ضد باکتری، ویتامین ب6 و ب5 و مقدار کمی ویتامین ث می باشد. وقتی شما به اندازه سر سوزنی از ژل رویال را بچشید انواع مزه های شور، تند، تیز، شیرین و ترش را در یک لحظه احساس می کنید.

 منبع:هزار هانی

توسط |2018-01-24T14:15:00+03:304 بهمن 1396|ژل رویال|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عرضه اینترنتی ژل رویال اصل

آیا می دانید که خرید ژل رویال اصل از کدام مراکز امکان پذیر بوده است؟ آیا امکان عرضه اینترنتی این محصول در کشور وجود داشته است تا خریدی تضمینی و آسان باشد؟
امروزه به واسطه واردات انواع ژل رویال های بی کیفیت و در مقابل با توجه به شرایط سخت نگهداری ژل رویال و زودفاسد بودن آن، مصرف کنندگان و خریداران ژل رویال اصل، کمی با دغدغه هنگام خرید مواجه شده اند و نمی دانند که کدام مراکز در این زمینه معتبر بوده اند.
گفتنی است که در حال حاضر شما می توانید با در ارتباط بودن با مشاورین مراکز فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، انواع ژل رویال ایرانی اصل را با بهترین قیمت و کفیت، از سایت های معتبر اینترنتی خریدی تضمینی داشته باشید.
مصرف ژل رویال اصل، درمان کننده مشکلات قلبی، نازایی، آلزایمر و مشکلات عصبی بوده است.

توسط |2017-08-10T18:04:00+04:3019 مرداد 1396|ژل رویال|0 کامنت

درباره مولف :

گذاشتن کامنت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

رفتن به بالا