آیا از بهترین طرز و طریقه مصرف ژل رویال آگاهی داشته اید؟ آیا با خواص آن در درمانی بسیاری از امراض و بیماری ها، آشنایی داشته اید و می دانید که چه شرایط نگهداری را دارا بوده است؟
امروزه به جرئت می توان گفت که آشنایی با خواص مصرف انواع فرآورده های زنبورعسل، می تواند در حفظ سلامت انسان ها اثرگذاری مفیدی را داشته و به عنوان محصولات کاملا گیاهی، افراد را از عوارض مصرف انواع داروهای شیمیایی، خلاص نموده باشد.
گفتنی است که یکی از این فرآورده های کاملا گیاهی، ژل رویال بوده که با توجه به ترکیبات منحصربفردش، می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد. از جمله ترکیبات مهم ژل رویال، می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  1. آب و کربوهیدرات.
  2. انواع مواد معدنی مانند آهن، کلسیم و فسفر.
  3. انواع ویتامین های گروه B ،E و D.
  4. انواع اسیدهای چرب و آمینه ضروری مانند آرژین.
  5. استیل کولین و کلاژن.

خب طبیعی بنظر می رسد که وجود این مواد در ترکیبات هر ماده ای، می تواند اثرات مثبت درمانی را برای انسان ها به همراه داشته باشد و ژل رویال توانسته درمان کننده بسیاری از امراض و مشکلات در افراد باشد.

طرز مصرف ژل رویال

امروزه در فروشگاه های معتبر فروش محصولات زنبورعسل که انواع گونه هایی از عسل طبیعی را هم عرضه داشته اند، ژل رویال به صورت پودر خالص و یا ترکیبی از ژل رویال و عسل طبیعی به فروش رسیده است.
گفتنی است که بهترین طرز مصرف ژل رویال، مصرف آن به همراه عسل طبیعی و به صورت زیر زبانی بوده، چرا که می تواند بهتر و سریعتر جذب خون گردد تا اثرگذاری مثبتی را برای مصرف کنندگان آن داشته باشد.
البته لازم به ذکر است که امروزه از ژل رویال، دیگر فرآوره هایی چون کپسول ژل رویال و کرم ژل رویال نیز تولید گردیده که می توانند خواص مفیدی را برای انسان ها نیز داشته باشند.
حال آیا می دانید که خواص مصرف پودر ژل رویال همراه با عسل طبیعی، برای انسان ها چه بوده است؟

مصرف ژل رویال

خواص ژل رویال و عسل

همانطور که متوجه شدید، بهترین طرز مصرف ژل رویال، مصرف خالص ترین نوع آن همراه با عسل طبیعی بوده که می توان خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را داشته باشد.
قبل از آنکه به خواص مصرف ژل رویال بپردازیم، باید گفت که این ماده، بسیار زیاد زود فاسد بوده و به همین سبب باید در شرایطی به دور از نور مستقیم قرار گرفته باشد. ژل رویال باید در دمای فریز شده نگهدای گردد تا فاسد نشده و خواص خود را حفظ کرده باشد و به شدت توصیه شده تا از خرید ژل رویالی که در فریز نگهداری نمی گردد، خودداری شود.
بالاخره باید گفت که برای مصرف ژل رویال و عسل طبیعی، خواص درمانی ذیل را برشمرده اند:

  • درمان نازایی و ناتوانی های جنسی.
  • درمان سرطان با دارا بودن ماده ی ضدسرطانی به نام HAD10.
  • بهبود مشکلات عصبی و پیشگیری از مبتلا به آلزایمر.
  • درمان بیماری کم خونی.
  • مفید برای شادابی و جوانسازی پوست.

شما مصرف کنندگان ژل رویال می توانید، انواع بهترین و عالی ترین ژل رویال و عسل را با قیمت خوبی، از مراکز معتبر فروش محصولات زنبورعسل ایرانی خریداری کنید و جهت آگاهی از چگونگی خرید این محصول، می توانید با مشاورین در این حوزه، ارتباط مستقیم داشته باشید.