فرصت ویژه برای صادرات انواع ژل رویال اصل عسل ایرانی در استان تبریز صورت گرفته است. آیا می دانید که ژل رویال چه خواصی را دارا بوده هست؟
یکی از فرآورده های مهم دیگر حاصل شده از امر مهم پرورش زنبورهای عسل، ماده ای غذایی و ارزشمندی به نام ژل رویال بوده که ماده ای سفید رنگ تولید شده توسط زنبورهای کاگر در کندوهای عسل می باشد.
ژل رویال ماده ی تغذیه ای برای سه روز اول زندگی لاروها بوده که از روز های بعد از آن، این تغذیه تبدیل به مخلوطی از عسل و گرده می گردد که البته تنها زنبورهای ملکه از ژل رویال تا آخرین روز زندگی خود که چیزی بین 5 تا 7 سال عمر می کنند، بهره تغذیه ای می برند.
در حال حاضر باید به این امر اشاره داشت که با توجه به آزمایشاتی که بر روی ماده ی ژلاتینی ژل رویال صورت گرفته و از آن ترکیباتی چون، آب، انواع مواد معدنی و ویتامین ها، ماده ای به نام کلاژن و استیل کولین بدست آمده، نقش ارزنده تر دیگری در مصارفی چون تغذیه ای، آرایشی بهداشتی و دارویی را برای انسان ها به همراه داشته است.
حال آیا می دانید که ژل رویال بر کدام امراض و بیماری ها می تواند تأثیر مثبتی را داشته باشد؟ بهترین روش مصرف ژل رویال چگونه بوده است؟

ژل رویال اصل

مصرف ژل رویال و خواص درمانی آن

همانطور که متوجه شدید، ژل رویال سرشار از ترکیباتی مهم و مورد نیاز برای انسان بوده که علاوه بر کاربرد در صنعت آرایشی به واسطه دارا بودن ماده ای به نام کلاژن، می تواند خواصی را در درمان امراض گوناگون دارا باشد.
در حال حاضر که بهترین روش مصرف ژل رویال، همراه با عسل طبیعی بوده، می توان خواصی چون درمان ناباروری، کاهش چربی خون، درمان افسردگی، افزایش مقاومت بدن، اشتهاآور و درمان رماتیسم را برای این ماده ی ارزشمند و دارویی برشمرد.
امروزه تهیه انواع مرغوبترین و اصل ترین ژل رویال در وزن های گوناگون، توسط عرضه کنندگان معتبر استان تبریز صورت می گیرد و مشتریان می توانند این ماده ی ارزشمند خدادادی و طبیعی را با قیمت مناسبی نیز تهیه نمایند.
صادرات ژل رویال اصل عسل ایرانی، از استان تبریز به دیگر بازارهای سراسر کشور با شرایطی ویژه صورت می گیرد و شما می توانید برای در جریان قرار گرفتن در این امر، با مشاورین در این حوزه در ارتباط مستقیم باشید.