فرصت ویژه برای صادرات انواع عسل ناب و درجه یک استان لرستان به شهر تهران
به وجود آماده و مشتریان می توانند مرغوبترین عسل کشور را با قیمتی مناسب
تهیه نمایند.
آیا می دانید که صادرات عسل طبیعی، می تواند یکی از مهم ترین صادرات های موجود در هر جامعه ای باشد؟ آیا از عسل تولیدی استان لرستان چیزی شنیده اید؟
بله به جرئت می توان گفت که تا به امروزه هیچ ماده ی غذایی نتوانسته به اندازه عسل، سرشار از انواع مواد مهم و حیاتی مورد نیاز بدن بوده و تا به این حد خواص منحصربفرد دارویی و حتی تغذیه ای را با خود به همراه داشته باشد.
عسل ناب و طبیعی، سرشار از انواع ترکیبات مهمی چون مواد معدنی و ویتامین ها و قندهای بسیار مهم و ساده ای چون ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده و به سبب دارا بودن درصد معینی آب در ترکیباتش، امروزه یکی از سخت فاسدترین مواد غذایی شناخته شده نیز نام گرفته است.
با توجه به اینکه عسل، ترکیبی محلول در آب اما غیظ بوده، می توان گفت که امر صادرات و نگه داری آسانتری را دارا بوده و امروزه به یکی از پرسودترین تجارت های ممکن در دنیا تبدیل گردیده است.
در راستای ارتقای سطح سلامت افراد در جامعه و نیاز بازارهای سراسر کشور به عسلی ناب و
، استان لرستان که یکی از پایگاه های مهم تولید عسلی مرغوب در کشور نام داشته، توانسته صادرات مهمی از انواع عسل ناب این استان را به بازارهای سراسر کشور و به خصوص شهر تهران صورت دهد.
با توجه به اینکه در بازارهای فروش امروزی، تهیه عسلی اصل و خالص کمی دشوار بوده، با در ارتباط بودن با نمایندگان معتبر پخش عسل لرستان، می توانید عسل اصل و ناب را با قیمت مناسب تهیه نمایید.