آیا می دانید چرا یکی از بهترین شرایط صادرات عسل را استان لرستان دارا
بوده است؟ آیا امکان این وجود داشته تا عسلی اصل و طبیعی را به بازارهای
موجود در تهران صادر نمود؟
امروزه اگر چه مصرف کنندگان عسل بیش از گذشته شده اند، اما از طرفی دیگر دغدغه ی تهیه عسلی اصل و غیرتقلبی وجود داشته است. اما به نظر شما بهترین راهکار برای خرید عسلی درجه و مرغوب گیاهی چه بوده است؟ آیا می دانید مصرف عسل تقلبی می تواند در برخی از افراد منجر به خواصی عکس گردد؟
عمدتا عسلی که توسط برخی فروشگاه ها عرضه می شوند، عسلی طبیعی نبوده اند و متأسفانه برخی از افراد بدون توجه به کیفیت و مرغوبیت آن، اقدام به خرید عسلی مصنوعی می نمایند و شاید بهتر است گفت که این دسته از افراد کیفیت را به قیمت می فروشانند.
باید گفت اگر شما از تولید کنندگان معتبر عسل در کشور آگاهی داشته باشید، بدون شک با در ارتباط بودن با آنها، می توانید نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر عسل را بشناسید و یک خرید بدون دغدغه و تضمین شده را انجام دهید. آیا معتبرترین تولید کننده عسل مرغوب در کشور را می شناسید؟
طبیعت بی نظیر و مراتع مستعد و مملو از گیاهان دارویی و خوش رایحه موجود در استان لرستان، این استان را به یکی از بهترین مراکز تولیدی عسل در کشور تبدیل نموده که چیزی بالغ بر 1500 تن عسل را به تولید انبوه در انواع گوناگونی چون عسل گون، عسل کوهی یا وحشی رسانیده است.
امروزه شرایط بسیار مناسبی با قیمت بسیار نازل در استان لرستان برای صادرات عسل وجود داشته و بازارهای تهران نیز از این امر بی نصیب نمانده اند. برای تهیه عسلی اصل و ناب استان لرستان، می توانید با کارشناسان فروش در این زمینه در ارتباط باشید.