عسل طبیعی تهیه شده از گلها و گیاهان وحشی جنگلهای شمال کشور علی الخصوص استان مازندران به علت دارا بودن خواص دارویی فوق العاده، مشتریان فراوانی را در سراسر جهان دارا می باشد.
نوع خاصی از عسل که رنگ نسبتا تیره داشته و عطر و طعم خاصی را دارا می باشد عسل جنگلی نامیده می شود. این نوع عسل از شهد و گرده گلها و گیاهان دارویی خودرو در مناطق دارای پوشش گیاهی جنگلی به عمل می آید و در ایران مخصوص شمال کشور، علی الخصوص جنگلهای استان مازندران است. این عسل به علت منبع شهد و گرده آن دارای خواص غذایی و دارویی بسیار ناب بوده و در درمان برخی امراض و عارضه های جسمی عملکرد معجزه آسایی دارد.
مصرف عسل جنگلی باعث تقویت دستگاه گوارش شده و عملکرد معده و روده را بهبود می بخشد و از بروز یبوست پیشگیری می نماید، همچنین با از بین بردن کلسترول و کنترل فشار خون مانع از بروز سکته های قلبی می شود. این نوع عسل منبع سرشاری از آنتی بیوتیک طبیعی و آنتی اکسیدان می باشد.

زنبورداران و تولیدکنندگان محترم عسل اطلاع دارند که، صادرات طلای مایع می تواند ارزش افزوده ی مضاعفی را نصیب آنان سازد و همچنین باعث گسترش کسب و کار آنان می گردد برای این منظور، می توانند با شرکت بازرگانی و صادرات تماس حاصل کنند.