عسل جعفری ممتاز چه خواص مصرفی را دارا بوده است؟ آیا می دانید که امروزه توسط مراکز معتبر تولید عسل در ایران، صادرات روز بهترین عسل جعفری به تمامی بازارهای سراسر کشور صورت گرفته است؟
مصرف عسل طبیعی از گذشته های بسیار دور تا به امروزه، توانسته خواص دارویی و تغذیه ای شگفت انگیزی را برای مصرف کنندگانش داشته باشد و در بازارهای پر از تبلیغات امروزی، تهیه عسل اصل و خالص، از جمله نگرانی های عمده مصرف کنندگان عسل بوده است.
در حال حاضر بسیاری از انسان ها، در اصلاح رِژیم غذایی خود، عسل طبیعی را به طور روزانه در برنامه غذایی خود گنجانده و این ماده ارزشمند را جایگزین مواد مضر قندی و شکردار نموده اند و همین امر، حفظ سلامت آنها را در پی داشته، البته به شرط آنکه، عسلی خالص و کاملا ارگانیک را خریداری کرده باشند.
عسل را به عنوان ماده ای دیرفاسد و یا سخت فاسد می نامند که دارای درصد معینی آب در ترکیباتش بوده و جالب است بدانید که عسلی از سال های گذشته یافت شده که عمری چندین ساله داشته است. پس طبیعی به نظر می رسد که در دنیای امروزی، تجارت، حمل و نقل و صادرات عسل طبیعی، تبدیل به تجارتی پرسود در دنیا گردد.
با توجه به اهمیت شناخت و مصرف انواع گونه های مختلفی از عسل طبیعی که در مناطق پراستعداد کشور ما تولید و برداشت گردیده، امروزه عسل جعفری، از جمله گونه های مشهوری از عسل طبیعی بوده که در اکثر مناطق معتدل کشور ما به خصوص شهرستان شاهرود، برداشت گردیده است.
خوشبختانه امروزه مراکز معتبر تولیدی در کشور، توانسته اند شرایط ویژه ای را برای صادرات عسل جعفری خالص و ارگانیک، به بازارهای سراسر کشور، در نظر گرفته باشند تا به نوعی در شناساندن عسلی مرغوب به بازار و ارتقای سطح سلامت افراد جامعه، گامی مهم را برداشته باشند.
حال آیا می دانید که مصرف عسل جعفری چه خواصی را دارا بوده و امروزه چه نرخ قیمتی در بازارهای خرید و فروش عسل ایرانی داشته است؟

عسل جعفری

مصرف عسل جعفری خالص

گیاه جعفری از جمله گیاهان معطر دارویی بوده که از طریق بذر در اکثر مناطق دنیا و به خصوص کشور ما کاشته شده و زنبورداران بسیاری در مناطق گوناگون، عسلی خالص و طبیعی را از شهد گل های این گیاه دارویی تولید نموده اند.
گفتنی است که مصرف عسل جعفری خالص که عمدتا دارای رنگ قهوه ای تیره بوده، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • درمان کننده ناراحتی های کبد و طحال.
  • بهبود گرفتگی عروق.
  • انرژی زا و اشتهاآور.
  • مفید برای بیماران دیابتی.
  • تقویت کننده مغز و حافظه.
  • مفید برای دوران قاعدگی زنان.

خوشبختانه توسط مراکز معتبر تولید انواع عسل ایرانی در کشور؛ صادرات روز انواع بهترین و مرغوبترین عسل جعفری با شرایط ویژه ای به بازارهای سراسر کشور صورت گرفته که شما می توانید برای آگاهی از این شرایط ویژه صادرات، با نمایندگان معتبر در این زمینه، ارتباط مستقیم داشته باشید.