شکرک موجود در ظروف بسته بندی عسل نشانه چیست و آیا قابل رفع می باشد؟
امروزه انواع عسل بسته بندی ناب و درجه یک لرستان، با قیمتی ارزان، صادرات
خوبی را به بازار داشته است.
عسل ماده ای بسیار مفید و پرارزش در برنامه غذایی اکثر انسان های امروزی در جوامع گوناگون در دنیا بوده که به هیچ عنوان نمی توان نقش مهم و پررنگ مصرف عسل طبیعی را در سلامت تغذیه ای افراد نادیده گرفت.
امروزه حتما انواع عسل های بسته بندی شده را در فروشگاه های مواد غذایی دیده اید و شاید برایتان مهم باشد که بدانید، ظروف بسته بندی عسل چگونه بوده و کدام شرکت ها در عرضه و صادرات این نوع محصولات در کشور معتبر بوده اند؟
در حال حاضر بدون شک یکی از پایگاه ها و مراکز مهم تولید انواع عسل گیاهی و دارویی در کشور، استان لرستان بوده که توانسته با توجه به مرغوبیت عسلی تولیدی، دارای شرکت هایی معتبر در حوزه بسته بندی انواع عسل طبیعی و ناب این استان نیز می باشد.
انواع عسل بسته بندی که در اکثر شرکت های کشور و جهان، در ظروف شیشه ای و یا پلی اتیلنی با وزن های گوناگون در شرایطی کاملا بهداشتی و مناسب صورت می گیرد، امروزه در بهترین و ارزانترین نوع خود در استان لرستان تولید و صادراتی را به دیگر بازاهای کشور داشته است.
اما شاید نکته ی مهمی که در مورد عسل های بسته بندی شده وجود داشته، شکرک زدن آن می باشد که برخی از افراد به اشتباه پنداشته که این عامل به سبب نامرغوب بودن عسل می باشد.
اما باید گفت که شکرک زدن عسل، به سبب وجود انواع مواد قندی داخل عسل شامل گلوکز، فروکتوز و ساکارز و خاصیت تبلور آنها بوده، و جالب است بدانید که عسلی که شکرک می زند، عسلی اصل و طبیعی می باشد. برای برطرف نمودن شکرک موجود در بسته بندی های عسل، می توان آن را در درمای مناسبی از آب قرار داد که البته نباید دمای بیش از جدی باشد.
برای آگاهی از شرایط صادرات انواع عسل بسته بندی استان لرستان، می توانید با کارشناسان در این حوزه، در ارتباط مستقیم باشید.