مصرف عسل ارگانیک و طبیعی چه خواصی را دارا بوده و امروزه چه نرخی در بازار
داشته است؟ چرا عسل تولیدی استان لرستان توانسته رتبه اول را در مرغوبیت
عسل داشته باشد؟
یکی از فرآورده های تولید شده از زنبورهای عسل، عسل بوده، که این امر توسط جمع آوری شهد انواع گل ها توسط این زنبورها صورت گرفته و همواره فرآیند پیچیده ای را در تولید عسل شاهد هستند.
شاید بتوان یکی از انواع عسل های مفید و سفارش شده توسط مشاورین تغذیه را مصرف عسل ارگانیک و کاملا طبیعی دانست، حال این سوال پیش می آید که عسل ارگانیک چه نوع عسلی بوده و کدام تولید کنندگان توانسته اند به تولید این محصول دست یابند؟

عسل ارگانیک چیست؟
همانطور که متوجه شدید، همواره مصرف عسل ارگانیک مورد توصیه قرار گرفته، چرا که تنها این نوع عسل می باشد که با بدن انسان سازگاری بیشتری داشته و به راحتی قابل هضم است.
به طورکلی می توان گفت، عسلی ارگانیک محسوب می گردد، که توسط زنبورداران در تمامی مراحل تولید عسل،کندوی عسل از هر نوع ماده ی سمی و شیمیایی به دور باشد و باید محل نگهداری و تولید عسل نیز در جایی به دور از انواع سم پاشی ها و کودهای شیمیایی باشد.
لازم به ذکر است برخی از زنبورداران برای زودتر فرارسیدن زمان برداشت عسل، از مواد شیمیایی به زنبورها خورانده اند که این امر از درصد ارگانیک بودن عسل تولیدی کاسته است.
امروزه معدود تولیدکنندگانی در کشور وجود داشته اند که عسلی کاملا ارگانیک و اصل را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند، اما خوشبختانه برخی تولیدکنندگان در استان لرستان، توانسته اند به این مهم دست یایند و امروزه استان لرستان از جایگاه مناسبی در بازارهای فروش عسل برخوردار بوده است.
مصرف عسل ارگانیک می تواند خواص بسیاری چون ضدمیگرن، ضدآنفلونزا و درمان کننده ناراحتی های قلبی و کلیوی را به همراه داشته باشد.
برای تهیه عسل ارگانیک استان لرستان با قیمتی مناسب و صادرات آن به تمامی بازارهای کشور، می توانید با کارشناسان فروش عسل اصل لرستان، از طریق راه های ارتباطی داده شده در تماس باشید.