آیا می دانید شرایط فروش بهترین و ناب ترین نوع عسل تولید شده در کشور،
یعنی عسل لرستان چگونه می باشد؟ در این استان چه نوع عسل هایی تولید گردیده
و چگونه می توان از خواص آن آگاه شد؟
اگر شما هم جز مصرف کنندگان عسل بوده باشید، حتما جستوجوی های زیادی را در سایت هایی و یا با خواندن کتاب هایی گیاهی دارویی، پیرامون خواص و نحوه مصرف این ماده غذایی ارزشمند انجام داده اید. آیا می دانید کدام نوع عسل را باید تهیه نمود و امروزه کدام عسل تولید شده در کشور ما از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده است؟
بدون شک باید گفت که سوال مطرح شده در فوق، یکی از نگرانی ها و دغدغه های افراد علاقه مند به مصرف عسل بوده است. چرا که آنها می دانند عسلی را باید تهیه کنند که اصل بوده و تقلبی نباشد تا بتواند در بالاترین و بیشترین تأثیرگذاری خود قرار بگیرد.
اما می توانیم امروزه استان لرستان را با توجه به پوشش گیاهی بکر و مستعد این استان و دارای بودن جنگل هایی انبوه، یکی از پایگاه های بزرگ و معتبر تولید انواع بهترین و مرغوب ترین عسل در کشور بنامیم. بله استان لرستان توانسته است طی آمار و گزارشاتی که منتشر گردیده، رتبه نخست را در مرغوبیت عسل داشته باشد.
در استان لرستان انواع عسل مانند عسل گون، عسل کوهی یا وحشی و عسل آویشن تولید گردیده است. اما سوالی که در اینجا مطرح می گردد این بوده که اولا چگونه و می توان این محصول را در اصل ترین نوع خود تهیه نمود و دوما خواص هر یک از این انواع عسل های تولیدی چه بوده است؟
باید گفت همواره شرایط فروش عسل لرستان به دلیل گسترش نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر این محصول در سراسر کشور، کاملا آشکار گردیده و کافیست مشتریان از طریق کارشناسان فروش آن، به طور مستقیم و بدون هیچ افزایش قیمتی، عسل ناب لرستان را تهیه نمایند. اما خواص مصرف عسل چیست؟

خواص مصرف انواع گوناگون عسل
همانطور که متوجه شدید، انواع عسل تولیدی استان لرستان شامل عسل گون، عسل کوهی و عسل آویشن بوده است. باید بدانید که مصرف روزانه مقدار کمی عسل نیز برای تمامی سنین می تواند در حفظ سلامتی و شادی و نشاط افراد بسیار موثر باشد.
عسل گون که از شهد گیاه گون تولید گردیده است برای درمان بیماری کم خونی بسیار زیاد موثر بوده و عسل کوهی می تواند در درمان بیماری های کلیوی  و تقویت معده بسیار زیاد موثر باشد. همچنین مصرف عسل آویشن نیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت بینایی مفید بوده است.
مشتریان برای آگاهی از شرایط و قیمت انواع عسل های مرغوب و ناب تولید شده در استان لرستان می توانند با کارشناسان فروش از طریق راه های ارتباطی داده شده در تماس باشند.