آیا می دانید که کندو عسل چوبی چگونه ساخته شده و می تواند چه ویژگی هایی را دارا باشد؟ چگونه می توان سفارش ساخت انواع کندو عسل چوبی را با قیمت مناسب، ثبت نمود؟
در دنیای امروزی که شاهد مدرن شدن و پیشرفت در هر حرفه و فعالیتی بوده ایم، در امر زنبورداری هم شاهد تغییراتی در کندوهای عسل می باشیم.
در گذشته استفاده از انواع کندوهای بومی مانند کندوهای گلی، سفالی و کندوهای حلبی متدوال تر بوده و همواره زنبورداران بسیاری توانسته اند در زمینه تولید انواع محصولات و فرآورده هایی چون عسل طبیعی، ژل رویال و گرده گل، موفق بوده باشند و بهره بسیاری را ببرند.
حال آیا می دانید که زنبورداران امروزی، از چه نوع کندوهایی بهره می برند و ویژگی های آنها چه بوده است؟

کندو عسل چوبی

یکی از انواع کندوهای عسل جدید با نام کندو عسل جعبه ای جدید، کندوهای چوبی بوده اند که عمدتا طبق سلیقه ی خود زنبورداران از جنس چوب های درختان جنگلی و همچنین درخت تبریزی، ساخته شده اند.
کندوهای عسل چوبی، که به گفته اکثر زنبورداران، بهترین نوع کندوهای عسل بوده و با هر شرایط آب و هوایی و اقلیمی سازگاری داشته و می تواند چیزی در حدود 10 تا 12 سال عملکرد مناسبی را دارا باشد.
کندوهای چوبی امروزه قابلیت تعمیر را هم داشته و می توانند کارکرد بیشتری را هم برای شما داشته باشند و وزن یک کندو چوبی 3 طبقه، می تواند بین 15 تا 20 کیلو باشد.
در ضمن می توان گفت که از دیگر کندوهای عسل جدید، کندو عسل پلاستیکی هم موجود بوده، اما قیمت مناسب انواع کندوهای چوبی و کارکرد مناسب آنها در شرایط و محیط های گوناگون، بازار ساخت و فروش این کندوها را در کشور از رونق خوبی برخوردار نموده است.
برای آگاهی از قیمت انواع کندوهای جدید جعبه ای، به خصوص سفارش آسان ساخت کندوهای چوبی، می توانید از طریق راه های ارتباطی داه شده در تماس باشید.