آیا می دانید که چگونه می توان نمایندگی های معتبر فروش انواع محصولات درجه یک زنبورعسل را در کشور شناخت؟ انواع این محصولات چه قیمتی را در این نمایندگی ها داشته اند؟
خدای بزرگ و مهربان با آفرینش زنبورعسل، موهبت بی نظیری را به تمامی انسان های روی کره زمین نموده است، چرا که در زمان های گذشته تا به امروزه، شاهد بهره گیری تمامی انسان ها از انواع محصولات و فرآورده های زنبورعسل بوده ایم.
شاید شما هم امروزه به یک فروشگاه و یا نمایشگاه های عرضه انواع محصولات زنبورعسل رفته باشید و بخواهید بدانید که این فرآورده ها چگونه تولید شده و چه خواص درمانی را دارا بوده اند؟
بدون شک تمامی شما از عسل طبیعی، که یکی از بهترین، مشهورترین و پاک ترین فرآورده ی تولیدی توسط زنبورعسل می باشد، استفاده نموده اید و باید بدانید که مصرف روزانه آن می تواند خواص تغذیه ای و درمانی بسیاری را برای انسان هایی با تمامی گروه های سنی و با طبع های گوناگون، داشته باشد.
گفتنی است که مصرف عسل طبیعی و اصل، می تواند خواصی چون، ضدکم خونی، ضدمیگرن، ضدآنفلونزا و مفید برای تقویت دستگاه گوارش و معده را دارا باشد.
حال آیا می دانید که دیگر فرآورده های ناب زنبورعسل، می توانند چه خواصی را دارا باشند؟

خواص فرآورده های زنبورعسل

حتما شما هم نام فرآورده هایی چون ژل رویال، گرده گل و بره موم را شنیده اید و شاید برایتان جالب باشد که از خواص و ویژگی های این محصولات، مواردی را بدانید.
ژل رویال، ماده ای سفید رنگ و ژلاتینی بوده که توسط زنبورهای کارگر تولید شده و می تواند با دارا بودن ترکیباتی چون اسیدهای آمینه ضروری، انواع مواد معدنی، انواع ویتامین ها و دیگر مواد ارزشمند، دارای خواصی چون مفید برای درمان نازایی و ناباروری را دارا باشد و امروزه از آن در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم بهره برده اند.
گرده گل هم که توسط گرده گیرهایی جمع آوری گردیده، می تواند دارای ترکیباتی منحصربفرد باشد و امروزه شناخته شده ترین خاصیت درمانی آن، درمان سرطان پروستات بوده است.
بره موم هم یکی دیگر از فرآورده های زنبورعسل بوده که علاوه بر نقش مهم آن در ضدعفونی کردن کندوهای عسل و جلوگیری از شیوع بیماری ها و آلودگی ها به کندو، امروزه توانسته در صنعت ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار بگیرد.
برای تهیه بهترین و درجه یک ترین محصولات زنبورعسل، می توانید با فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش در کشور در ارتباط باشید.
گفتنی است که امروزه در کشورمان، استان هایی چون لرستان، کردستان، اردبیل و همدان را می توان در زمینه تولید ناب ترین فرآورده های زنبورعسل نام برد و جالب است بدانید که استان لرستان توانسته در امر تولید عسل طبیعی و مرغوب، رتبه اول را دارا باشد.