خوشبختانه امروزه با وجود یک سایت معتبر اینترنتی در زمینه فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، شما می توانید انواع ژل رویال اصل را که برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید بوده، با قیمت خوبی بخرید.
اگر چه که امروزه در صنعت تولید و ساخت انواع داروهای درمانی، در دنیا و در کشورمان، شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده ایم، اما هنوز هم می توان به جرئت گفت که نقش فزاینده ی دارویی و درمانی مصرف انواع محصولات گیاهی به خصوص فرآورده های طبیعی زنبورعسل، بر هیچکسی پوشیده نبوده و همگان، عسل طبیعی را به عنوان ماده ای غذایی و دارویی شناخته اند.
اما باید گفت که این تنها عسل طبیعی نبوده که فرآورده ی مهم زنبورعسل نام داشته باشد و امروزه دیگر فرآورده هایی چون ژل رویال نیز هم در کندو عسل و هم به عنوان یک ماده ی دارویی، برای انسان ها از خواص مفیدی برخوردار می باشد و شاید مصرف کنندگان جدی عسل که به فروشگاه های معتبر رفته باشند، نام ژل رویال را شنیده اند.
بله گفتنی است که ژل رویال، ماده ای ژلاتینی، سفید رنگ و با نام دیگر شاه انگبین، تولید شده در کندو عسل توسط غدد مغزی موجود در سر زنبورهای کارگر با نام هیپوفارین بوده که غذای اصلی زنبور ملکه تلقی شده و منبعی سرشار از انواع مواد آلی و ویتامین ها می باشد که جهت بارور شدن و قدرت و توانایی زنبور ملکه تا پایان عمر بیش از 5 ساله اش، لازم و ضروری بوده است.
اما شما باید بدانید که از جمله ترکیبات خاص و منحصربفرد ژل رویال، می توان به موارد ذیل اشاره داشت و این ماده را در درمان بسیاری از بیماری ها، از اهمیت ویژه ای جلوه داد:

  • انواع ویتامین های گروهای B ،A و D.
  • انواع مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، منگنز.
  • کلاژن.
  • اسیدهای آمینه و چرب ضروری مانند آرژین.
  • استیل کولین و ماده ای با نام HAD10.

حال که با ترکیات یک ژل رویال خالص و اصل آشنا شدید، آیا می دانید که اولا این ماده امروزه چگونه مورد مصرف انسان ها قرار گرفته و می تواند چه خواصی را برای انسان ها داشته باشد؟ آیا می دانید که از کجا می توان ژل رویال اصل را خرید و چه نکات مهمی در هنگام خرید ژل رویال باید مورد توجه قرار داد؟

چگونگی مصرف ژل رویال

خواص موجود در ترکیبات ژل رویال، زنبورداران را مجاب کرده تا انواع ژل رویال در کندو عسل را به صورت مایع جمع آوری کرده و پس از خشک کردن آن، به صورت بسته بندی هایی در گرم های گوناگون، روانه بازارهای فروش کرده اند.
گفتنی است که ژل رویال به صورت پودرهایی خالص و یا در برخی از فروشگاه ها، همراه با عسل طبیعی به عرضه رسیده و می تواند مورد مصرف انسان ها قرار بگیرد. اما آیا می دانید که هنگام خرید ژل رویال، چه نکاتی بایستی مورد توجه باشد؟
ژل رویال ماده ای زودفاسد بوده که در بایستی در شرایط نگهداری خاصی چون؛ دور از نور مستقیم قرار گرفته باشد و بهترین مکان نگهداری آن در فریزر بوده است. پس بایستی از خرید انواع ژل رویالی که در فریزر نگهداری نمی گردد؛ خودداری کنید.
نکته ی دیگری که پیرامون خرید ژل رویال و مصرف آن می تواند مهم باشد، این امر بوده که همواره توصیه شده تا ژل رویال خالص و اصل از مراکز فروش معتبر تهیه گردد و توسط خود شما با عسلی طبیعی مخلوط شده و به مصرف برسد؛ چرا که اکثر ژل رویال های عرضه با عسل طبیعی؛ ممکن است اصل نباشند و اغلب وارداتی هم می باشند که از کیفیت مرغوبی برخوردار نبوده اند.

سایت ژل رویال

خواص درمانی ژل رویال

همانطور که متوجه ترکیبات مهم و پرخاصیت موجود ژل رویال و چگونگی خرید آن شدید، گفتنی است که مصرف ژل رویال همراه با عسل طبیعی و به طور زیر زبانی، می تواند بهتر جذب خون شده و از خواص درمانی ذیل برخوردار باشد:

  • درمان مشکلات قلبی و عروقی.
  • درمان نازایی ها و ناباروری ها به سبب کمبود اسپرم و تخمک گذاری.
  • بهبود مشکلات عصبی.
  • ضداضطراب و پیشگیری از آلزایمر.
  • ضدسرطان به سبب دارا بودن ماده ای به نام استیل کولین.

اهمیت ویژه ای که مصرف محصولات طبیعی زنبورعسل در درمان مشکلات و بیماری های گوناگون داشته اند، ایجاب می کند که در این زمینه، فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید این محصولات را بشناسید تا خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت را تجربه کنید.
خوشبختانه شما می توانید با کارشناسان و نمایندگان مراکز معتبر فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، انواع ژل رویال عالی را با قیمت مناسبی خرید از سایت های معتبر اینترنتی، به آسانی خرید کنید.