آیا می دانید که بره موم به چه صورت می تواند مورد مصرف قرار بگیرد؟ آیا از خاصیت درمان سرطان با بره موم اصل، چیزی می دانید؟ کدام عرضه کنندگان بره موم در بازار شناخته شده و معتبر هستند؟
حتما در فروشگاه ها و بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، نام بره موم را شنیده اید و باید بدانید که یکی دیگر از فرآورده های ناب تولید شده توسط زنبورهای کارگر، بره موم بوده که علاوه بر خاصیت مفیدی که در کندوهای عسل داشته، خواص شگفت انگیزی را نیز برای انسان ها داشته است.
بره موم در کندوهای عسل، نقش عامل ضدعفونی کنندگی را داشته و توانسته با قرار گرفتن در محل ورود زنبورهای عسل به کندو، سبب جلوگیری از شیوع انواع آفت ها و بیماری ها به داخل کندو گردد.
حال آیا می دانید که امروزه با تولید فرآورده هایی چون قرص یا کپسول بره موم، صنعت پزشکی توانسته ماده ای مفید را در پیشگیری و درمان سرطان، به خود دیده باشد؟

بره موم سرطان

سرطان و بره موم

بر اساس آزمایشات گوناگونی که بر روی بره موم، این ماده تیره رنگ صورت گرفته، خواصی چون ضدباکتری، ضدقارچ، ضدالتهاب و آنتی اکسیدانی از آن بدست آمده که توانسته این ماده را از جمله فرآورده های مهم زنبورعسل در درمان بسیاری از بیماری ها قرار داده باشد.
گفتنی است که آنتی اکسیدان ها نقش بسیار موثری را در عدم تشکیل رادیکال های آزاد داشته اند که همین امر سبب پیشگیری از تولید غده های سرطانی گردیده است و می تواند مفید در درمان سرطان هایی چون سینه و پروستات باشد.
ترکیباتی چون اسیدکافئیک، پلی فنولیک و آرتیپلین C از جمله آنتی اکسیدان های قوی موجود در ترکیبات بره موم هستند که می توانند اثرات ضدسرطانی بسیار مفیدی را برای انسان ها دارا باشند.
شایان ذکر است که در حال حاضر شاهد تولید انواع فرآورده هایی از بره موم مانند کپسول بره موم و حتی کرم بره موم نیز بوده ایم که کرم بره موم نیز می تواند اثرات درمانی مفیدی را برای ناراحتی های پوستی دارا باشد.
با توجه به اینکه در فروش تمامی محصولات و فرآورده های زنبورعسل امکان تقلب وجود داشته، بهترین راهکار شناخت عرضه کنندگان معتبر این محصولات در سراسر کشور بوده که می تواند خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد.