آیا می دانید که چه فوایدی را برای مصرف ژل رویال به همراه عسل طبیعی، برشمرده اند؟ چگونه می توان ژل رویال عالی را با قیمت خوبی خرید کرد؟
هر چه از خواص و ارزشمندی های آفرینش زنبورعسل بگوییم، باز هم زبان قاصر بوده، چرا که از گذشته های بسیار دور تا به امروزه، همواره انسان ها با مصرف فرآورده های ناب زنبورعسل، به خصوص عسل طبیعی، به نوعی ضامن سلامت خود بوده اند.
اما امروزه بیش از گذشته، به خواص دیگر فرآورده های زنبورعسل پی برده اند و با توجه به وجود امراض و بیماری های گوناگون به واسطه وجود انواع عادت های ناپسند غذایی و عوارض داروهای شیمیایی، بنظر می رسد که شناخت فرآورده های دیگر زنبورعسل که کاملا گیاهی و طبیعی بوده اند، می تواند درمان کننده بسیاری از این مشکلات و امراض باشد.

آشنایی با ژل رویال

ژل رویال مایعی سفید رنگ، ژلاتینی و تولید شده توسط زنبورهای جوان و کارگر بوده که در واقع این ماده را برای تغذیه ی لاروها و زنبور ملکه، تولید نموده اند تا یک منبع مفیدی از انواع ویتامین ها و مواد آلی را برای کندو عسل، تأمین نموده باشند.
گفتنی است که زنبورهای کارگر، تا 12 روزگی خود اقدام به تولید ژل رویال نموده اند و پس از آن، این وظیفه را به زنبور جوان بعدی محول نموده اند، تا لاروهایی که قصد ملکه شدن داشته اند، تا پایان عمر خود، از این ماده مفید، تغذیه کنند و توانایی هایی از جمله بارور شدن را بدست آورند.
لازم به ذکر است که ژل رویال دارای ترکیباتی دیگر چون اسیدهای آمینه، آب، و ماده ای به نام استیل کولین بوده که امروزه مصرف آن می تواند خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد.
زنبورداران ژل رویال را به صورت خشک شده و پودر به بازار عرضه نموده اند که گفتنی است مصرف آن همراه با عسل طبیعی، می تواند برای تأثیرگذاری بیشتر، مفیدتر باشد.

ژل رویال عسل

فواید مصرف ژل رویال عسل

باید گفت که به سبب آنکه ژل رویال ماده ای حساس و زود فاسد بوده و پس از برداشت باید مصرف گردد، آن را در شرایطی دور از نور و در فریزر نگهداری می کنند و همواره توصیه شده تا از خرید ژل رویالی که در فریزر نگهداری نمی شود، خوددارری گردد، چرا که احتمال فاسد بودن آن وجود داشته است.
شایان ذکر که مصرف یک ژل رویال خالص و عالی همراه با عسل طبیعی، بهترین طریقه مصرف این ماده ارزشمند بوده و می تواند خواص درمانی ذیل را داشته باشد:

  • درمان کننده بسیاری از مشکلات عصبی بوده، چرا که سرشار از ماده ای به نام استیل کولین می باشد.
  • ژل رویال دارای ماده ای به نام HAD10 بوده که خواص مفید ضدسرطانی را داشته است.
  • از همه مهتر، ژل رویال دارای اسیدهای آمینه مفید بوده که مصرف آن توانسته مشکلات ناشی از نازایی و ناباروری را درمان کند.

برای خرید ژل رویال عسل عالی با قیمت مناسب، می توانید با مشاورین مراکز خرید معتبر انواع محصولات زنبورعسل ایرانی در سراسر کشور، ارتباطی مستقیم داشته باشید.