امکان خرید پودر بره موم کندو زنبور عسل که بعد از تصفیه و جدا کردن موم از بره موم خام و فراوری نشده، تولید می گردد با قیمت مناسب در این مرکز امکان پذیر می باشد.
در دنیای امروزی شاید درصد بالایی از افراد جامعه وجود داشته اند که همواره به دنبال تهیه محصولاتی کاملا گیاهی بوده اند و از عوارض انواع داروهایی شیمیایی، نگران می باشند. اما آیا می دانید که امروزه تهیه و مصرف محصولات کاملا گیاهی و طبیعی زنبورعسل، می تواند چه خواص مفید دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته باشد؟ آیا تابحال نام بره موم را شنیده اید و می دانید که یکی از داروهای گیاهی ارزشمند نام داشته است؟

پودر بره موم

بره موم زنبورعسل

بره موم ماده ای صمغی، سبز تیره و نزدیک به سیاه رنگ و تولید شده توسط زنبورهای کارگر در کندو عسل بوده و گفتنی است که از شیره و رزین گیاهان و درختان موجود در طبیعت تولید گردیده و همراه با بزاق دهان زنبورهای کارگر در کندو عسل و دیواره ها و جداره های آن، وجود داشته است.
گفتنی است که چیزی بین 90 تا 95 درصد شان از موم زنبور عسل ساخته شده، در حالی که بقیه آن از بره موم درست شده است. بره موم به مانند فیبر کربن عمل می کند که هم از درون خود سلول باعث تقویت دیواره می گردد و هم آن را به سلول های پیرامونش متصل می سازد.
علاوه بر آن بره موم خاصیت ضد باکتری در داخل کندو بوجود آورده و محیط آن را کاملا استریلیزه می کند و این خاصیت سبب شده تا کندو عسل، از شیوع انواع بیماری ها و آلودگی ها مصون بماند که خب حالب است بدانید به همین خاطر است که بیش تر مورد توجه صنایع داروسازی و بهداشتی قرار گرفته است.
نکته مهم دیگر پیرامون وجود بره موم در کندو عسل که البته زنبورعسل ایرانی، مشهور در تولید مقدار فراوانی بره موم نیز می باشد، این امر بوده که در واقع بره موم در فصل زمستان، می تواند موجب تنگ شدن سوراخ ها و دریچه های پرواز گردد و حتی در ترمیم و شکستگی های موجود در کندو عسل هم مورد استفاده قرار گرفته است.
اما با توجه به ترکیبات ضدباکتریایی و آنتی اکسیدانی موجود در بره موم، آیا می دانید که امروزه زنبورداران این ماده را با استفاده از تله هایی جمع آوری کرده و برای مصرف انسان ها به بازار عرضه نموده اند؟

پودر بره موم

عرضه بره موم

گفتنی است که زنبورداران بره موم را پس از جمع آوری از کندو به شیوه صنعتی که همان استفاده از تله هایی سوراخ دار بر روی کندو عسل بوده؛ آن ها به صورت پودر و عصاره، روانه بازارهای فروش کرده اند، چرا که بره موم خام، نمی تواند از مواد موثره ی مطلوبی برخودار بوده و با بدن انسان ها سازگاری خوبی داشته باشد.
گفتنی است که پودر و عصاره بره موم به عنوان یک داروی گیاهی، می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات مانند کاهش فشار و کلسترول خون، درمان پوسیدگی های دندان، ریزش مو موثر باشد و از همه مهم تر، به عنوان یک ماده ی ضدسرطانی، مانع از بروز سلول های سرطانی در بدن انسان ها گردیده است.
پس اگر قصد خرید بره موم خام یا پودر شده آن، به مقدار عمده و یا خرده را دارید، می توانید با کارشناسان و مشاورین مراکز معتبر فروش فرآورده های زنبورعسل ایرانی، در تماس مستقیم باشید.