آیا می دانید عسل برای لاغری و کاهش وزن موثر است؟ امروزه بهترین و مرغوب
ترین عسل گیاهی کشور با نام عسل لرستان، برای خرید به شیوه پستی آماده
گردیده است.
عسل یکی از مناسب ترین و مقوی ترین ماده های غذایی برای وعده هایی چون صبحانه و یا میان وعده های غذایی بوده که سرشار از انواع مواد مغذی و پروتئینی و انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم بوده است.
خیلی از افراد این تصور غلط را داشته که مصرف عسل ممکن است منجر به افزایش وزن گردد و عسل را از برنامه غذایی خود حذف می کنند.
اما در واقع باید گفت که عسل دارای قندهای ساده ای چون گلوکز، ساکارز و فروکتوز بوده و این مواد قندی می توانند در چربی سوزی و تسریع در کاهش وزن موثر باشند، پس عسل می تواند در رژیم غذایی افراد دارای اضافه وزن نیز قرار بگیرد.
اما باید بدانید که امروزه انواع عسل های تقلبی و مصنوعی نیز در بازار وجود داشته و شما مصرف کنندگان باید در شناخت تولیدکنندگان معتبر این محصول دقت کافی نمایید و آگاهی خود را بالا برده باشید.
با توجه به اینکه امروزه خرید به شیوه اینترنتی و دریافت از پست، یکی از بهترین روش های خرید محسوب شده، مرغوب ترین عسل گیاهی تولیدی در کشور، یعنی عسل تولیدی استان لرستان نیز آماده تهیه از سایت های معتبری گردیده و مشتریان می توانند با قیمتی مناسب، محصولی باکیفیت و درمانی را تهیه نمایند.