آیا می دانید که امروزه به سبب اهمیت وجود موم در کندوهای عسل، و همچنین موارد کاربرد آن در صنایع گوناگون، خرید به شیوه پستی انواع موم عسل با قیمت مناسبی صورت می گیرد؟
موم عسل، ماده ای زرد رنگ و بسیار قابل جذب می باشد که البته برخی از انواع موم های عسل، در بدن انسان ها به همان صورت دفع شده و به سبب همین امر، از موم عسل بیشتر در صنایع دیگری مانند آرایشی و بهداشتی بهره برده می شود.
بله یک زنبور عسل، می تواند طی مدت طولانی با انجام فرآیندی پیچیده، موم را تولید نماید و آن را از مواد اصلی موجود در کندوهای عسل به شمار آورده که به صورت شش ضلعی هایی می باشند.
شاید به جرئت بتوان گفت که یکی از بهترین موم های عسل، بره موم بوده که خواص منحصربفردی را در کندوهای عسل داشته و از آن دسته می توان به خاصیت ضدعفونی کنندگی آن و جلوگیری از شیوع بیماری به داخل کندو، اشاره نمود.

موم عسل

موم که در زبان عربی با نام شمع مشهور بوده، شامل ترکیباتی مهم چون اسیدها و الکل های چرب بوده است و امروزه از این ماده ی بسیار ارزشمند، موارد مصرفی بسیاری را در صنایع گوناگون برشمرده اند.
یکی از مهم ترین مورد مصرفی انواع موم های عسل، که ماده ای بسیار مقاوم و باثبات جامد در دمای اتاق بوده، استفاده آن در ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که جالب است بدانید که از ترکیب موم عسل همراه با  رزین و روغن، در موارد مصرف هنری نیز استفاده نموده اند.
در حال حاضر شما می توانید انواع موم تازه عسل و همچنین انواع بره موم اصل را، از طریق سایت های اینترنتی معتبر، با قیمت مناسبی سفارش دهید و آن را از پست دریافت کرده و خریدی آسان و بدون اتلاف وقت و هزینه ی اضافی را تجربه نمایید.