امروزه توسط مرکز معتبر خرید و فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، انواع ژل رویال عسل با کیفیت عالی و در قیمت بسیار مناسب، به عرضه می رسد. آیا می دانید که خواص مصرف ژل رویال همراه با عسل چیست؟
ژل رویال مایعی سفید رنگ، تولید شده توسط غدد هیپوفارین موجود در زنبورهای کارگر بوده که به عنوان غذای اصلی زنبور ملکه، در کندو عسل وجود داشته است. تمامی ویژگی هایی از جمله قدرت باروری و طول عمر زنبور ملکه، به سبب تغذیه ی آن از ژل رویال می باشد که خب منبعی سرشار از تمامی ترکیباتی چون پروتئین و ویتامین ها برای زنبورها بوده است.
ترشح ژل رویال در کندو عسل توسط زنبورهای کارگر جوان صورت می گیرد و گفتنی است که این ماده، به عنوان تغذیه ی چند روز اول تمامی لاروهای موجود در کندو نیز به شمار آمده و از آن پس زنبورهای نوزادی که قصد ملکه شدن نداشته، از گرده گل و عسل تغذیه می کنند.
اما امروزه مانند عسل طبیعی، ژل رویال هم از جمله فرآورده هایی از زنبورعسل بوده که نقش موثر دارویی و درمانی را برای انسان ها داشته است و در تمامی مراکز فروش معتبر محصولات زنبورعسل، می تواند خالص ترین و بهترین نوع این ماده را خریداری کرد.
گفتنی است که ژل رویال به سبب خاصیت زودفاسدی که داشته، بایستی در فریزر و به دور از نور مستقیم نگه داری گردد که خب این امر را برای مصرف کنندگان، یادآور می کند که از خرید ژل رویالی که در فریزر نگهداری نمی گردد، خودداری شود.
در بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل ایرانی، ژل رویال در انواع پودر خالص و یا همراه با عسل طبیعی وجود داشته و به عرضه رسیده است که البته در بسیاری از بازارهای جهانی و حتی در ایران، انواع کپسول و قرص ژل رویال نیز به مصرف مشتریان ژل رویال رسیده است که خب از شرایط حمل و نقل و صادرات بهتری برخوردار بوده اند.
اما خب در کشور ما، بیشتر مصرف کنندگان ژل رویال، علاقه مند به مصرف آن با عسل طبیعی بوده و گفتنی است که مصرف ژل رویال همراه با عسل طبیعی و آن هم به صورت زیر زبانی، می تواند اثرگذاری بهتر و بیشتری را برای درمان بسیاری از بیماری ها داشته باشد.
اما آیا می دانید که چه ترکیباتی در ژل رویال وجود داشته و مصرف آن چه خواصی را برای انسان ها دارا می باشد؟ چگونه ژل رویال عالی و اصل را خریداری می کنند؟

ژل رویال عسل

خواص ژل رویال چیست؟

ژل رویال مانند دیگر فرآورده های زنبورعسل مانند گرده گل و بره موم، علاوه بر اینکه از نقش بسیار مهمی در کندو عسل برخوردار بوده، به سبب دارا بودن ترکیباتی مهم و پرخاصیت، داری خواص فوق العاده ی دارویی و درمانی نیز می باشد و مخلوط آن با عسل طبیعی، می تواند اثرات مثبت بیشتری را برای انسان ها به همراه داشته باشد.
شایان ذکر که از جمله مهم ترین ترکیبات تشکیل دهنده ژل رویال خالص، می توان به آب، انواع مواد معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه، کلاژن، استیل کولین و ماده ای ضدسرطانی با نام HAD10 اشاره کرد که خب مصرف این ماده را برای بسیاری از بیماری ها، از اهمیت ویژه ای برخوردار نموده است.
مصرف ژل رویال خالص همراه با عسل طبیعی، می تواند خواص درمانی ذیل را دارا باشد:

  • افزایش دهنده تعداد اسپرم و تخمک گذاری در مردان و زنان جهت درمان مشکلات مربوط به نازایی و ناباروری به سبب وجود اسیدهای آمینه چرب ضروری مانند آرژین در ترکیباتش.
  • درمان مشکلات عصبی مانند اضطراب و آلزایمر به سبب وجود استیل کولین موجود در آن.
  • خاصیت ضدسرطانی بالا.
  • درمان مشکلات قلبی.
  • درمان مشکلات مربوط به پروستات و مثانه.
  • بهبود کم خونی.

امروزه در بازارهای محصولات زنبورعسل، ژل رویال به صورت پودرهایی خالص و بسته بندی شده در گرم های گوناگون و با قیمت متفاوت به فروش رسیده و مشتریان می توانند با ارتباط داشتن با کارشناسان در این حوزه، خریدی تضمینی از کیفیت و قیمت ژل رویال و دیگر فرآورده های زنبورعسل داشته باشند.