اگر به دنبال یک عسل مرغوب و طبیعی تهیه شده از گیاهان کوهستان باشید حتما
با مارک پارس کندو برخورد کرده اید. اما چه عواملی باعث می شود که شما به
خرید این عسل  از میان انواع برند ها ترغیب شوید.
اگر بگوییم که عسل امروزه پای ثابت کانون توجه تمام محافل پزشکی قرار گرقته دروغ نیست این ماده ارزشمند که هم در دین، هم در متون پزشکی گذشته از زمان ابو علی سینا به خوردن آن توصیه شده است هنوز هم رازهای مگو در خود دارد که کسی آن ها را کشف نکرده است.
یکی از شگفتی های عسل تاثیر مثبت گذاشتن، بر روی گلبول های قرمز می باشد اگر عسل را در آب تقریبا گرم، حل نمایید و میل کنید به افزایش هموگلوبین در خون کمک می کند. عسل آنقدر خاصیت دارد که حتی در ورزش هایی مانند یوگا هم توصیه می شود که قبل از انجام این ورزش به صورت ترکیبی با یک نوشیدنی میل نمایید.
همه مواردی که در بالا به آن ها پرداختیم از ویژگی های یک عسل ممتاز و مرغوب است از جمله مارک های معروف در ایران که این خصوصیات را با خود همراه دارد می توان به برند پارس کندو اشاره کرد که سابقه ای در حدود ۵۰ سال در تولید عسل دارد البته سایر برند های معتبر نیز در ایران موجود است پس در هنگام خرید کاملا حواستان باشد که چه نوع عسلی را انتخاب می کنید این درست است که تشخیص عسل طبیعی و درجه یک کار مشکلی است ولی برند خودش می تواند یک امتیاز برای عسل باشد البته عوامل دیگر مانند بو و طعم را با توجه به نوع عسل نیز فراموش نکنید.
 نکته ای دیگر که باید آن را ذکر کرد ما در انواع عسل ها، عسل خوب و بد نداریم مثلا شما نمی توانید بگویید عسل کوهستان بهتر از عسل آویشن است همه ی گروه های عسل ها خواص خود را دارند فقط باید با توجه به مزاج خود آن را انتخاب کنید