آیا تاکنون نام عسل اقاقیا را شنیده بودید؟ آیا می دانستید که عسل اقاقیا چه خواص درمانی و دارویی را داشته است؟ قیمت خرید عسل اقاقیا طبیعی در بازارهای خرید و فروش انواع عسل، چه نرخی را داشته است؟
اگر کمی در سایت های معتبر اینترنتی پیرامون معرفی انواع عسل های طبیعی، جست و جوهایی را صورت داده باشید، بدون شک نام عسل اقاقیا را شنیده اید و باید بدانید که این عسل می تواند چه خواص درمانی را دارا باشد.
همه شما حتما برای یکبار هم که شده، از گونه های مختلف عسل طبیعی، مصرف نموده اید و به جرئت می توان گفت که اگر آن عسل تهیه شده، در مرغوبترین و خالص ترین نوع خود بوده باشد، توانسته خود را مجذوب شما نماید، چرا که عسل طبیعی با طبع معتدلی که داشته، خوشمزه ترین ماده ی غذایی شناخته شده در دنیا نام داشته است.
عسل طبیعی و اصل، که بدون شک تنها مراکز فروش معتبر در کشور، اقدام به عرضه این نوع عسل نموده اند، می تواند حاوی ترکیباتی چون انواع مواد قندی ساده مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز، انواع مواد آلی و مواد ویتامینی، کربوهیدرات و دارای درصد معینی آب باشد، و همواره مصرف روزانه آن توانسته خواص شگفت انگیزی را برای انسان هایی در تمامی گروه های سنی، داشته باشد.
حال در ایجا بحث پیرامون یکی از گونه های مختلف عسل طبیعی، با نام عسل اقاقیا می باشد. آیا این عسل را می شناسید و از خواص آن، چیزی شنیده اید؟

عسل اقاقیا

عسل اقاقیا و خواص آن

باید اشاره داشت که اقاقیا با نام علمی Acacia، برگرفته از زبان یونایی بوده و به درختچه یا درختی منسوب می گردد که در زیرتیره میموزا قرار داشته و از برگ ها و صمغ آن، کاربردهای دارویی و عامل نگه دارنده ی غذایی را می توان نام برد.
اقاقیا، بومی استرالیا بوده و در دیگر نقاط جهان، مانند آفریقا، اروپا و جنوب آسیا، به طور پراکنده وجود داشته است. در حال حاضر برای مصرف عسل اقاقیا، خواص ذیل را برشمرده اند:

  • مصرف عسل اقاقیا، بسیار زیاد انرژی زا بوده و یکی از انواع مفیدترین مواد غذایی برای میان وعده یک وزشکار حرفه ای می باشد.
  • مصرف عسل اقاقیا برای رشد کودکان، مفید بوده است.
  • تقویت کننده ی حافظه بوده و می تواند در درمان سرماخوردگی هم موثر باشد.

برای تهیه انواع عسل طبیعی مرغوب به خصوص عسل اقاقیای طبیعی و آگاهی از قیمت واقعی این محصولات، می توانید با نمایندگی ها و کارشناسان فروش معتبر عسل ارگانیک و اصل در سراسر کشور، ارتباط مستقیمی داشته باشید.