چگونه می توانیم عسل بهار نارنج با کیفیت خوب را بصورت اینترنتی خرید کنیم؟
آیا می دانید در صنعت عطر سازی از درخت همیشه سبز نارنج استفاده می شود؟
این درخت کوچک که در باغات مرکبات شمال و جنوب کشور تا ارتفاع 9 متری رشد می کند و از دو رگه نارنگی و دارابی بوجود می آید. نامش همواره با عطر مست کننده و زیبای بهار نارنج عجین بوده و برگ های همیشه سبز دارد. میوه آن به دلیل ترش و تلخ بودنش مانع از مصرف مستقیم آن گردیده و بیشتر از آب این میوه بعنوان چاشنی استفاده می شود. طول برگ های تخم مرغی و مستطیلی شکل آن بین 7 الی 10 سانتی متر بوده و برگ هایش نوک دار با دمبرگ های بال پهن و شاخه هایی با خارهای نسبتاً تیز دارد. این گیاه که به خشکی و سرما نیز مقاوم است در خاک های سنگین و زهکشی ضعیف نیز رشد می نماید.
رنگ گل های آن سفید رنگ و معطر است و بصورت چندتایی محور در اوایل فصل بهار می رویند. این گلها در تهیه مربای بهار نارنج مورد استفاده قرار می گیرد. شهد گل های بهار نارنج که توسط زنبور عسل فر آوری می شود دارای ویتامین C بوده و علاوه بر خاصیت های عمومی عسل داراب خواصی سرشار از ویتامین سی و آنتی اکسیدان ها بوده که برای پیشگیری و بهبود بیماری های سرطان دستگاه گوارش و عفونی، کاهنده و تصفیه کننده کلسترول خون، خاصیت اشتها آوری و ضد باکتری و قارچ بودن، تقویت کننده حافظه و انرژی زایی آن استفاده می گردد. استفاده از هر نوع عسل طبیعی و خالص برای اعصاب موثر است اما عسل مرکبات که دارای رنگ زرد مایل به عقیقی داشته و اکثر آن پرتقال و بهار نارنج باشد اثرات بیشتری را دارا می باشد.
بزرگسالان می توانند با مخلوط 3 قاشق عسل بهارنارنج در آب ولرم و افزودن آب یک عدد لیمو ترش تازه به آن نوشیدنی با ویتامین بالای C و داروی ضد سرطان و خاصیت ضد عفونی کنندگی آن بهره مند شده و روزانه بین 50 تا 70 گرم از آن را مصرف نمایند. بنابر این اگر به دنبال خرید اینترنتی عسل بهار نارنج با کیفیت خوب هستید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.