کپسول های 30 عددی ژل رویال اسپانیایی مارنیز، یک از مهمترین انواع این داروی معجزه آسا صنعتی وارد شده به ایران است که خرید ارزان آن کمی کار را برای دو کشور با سابقه پیشین سخت کرده است.
بازار فروش ژل رویال وارداتی در ایران سال هاست که در انحصار برند های چینی و تایلندی می باشد، ولی حضور بی چون و چرا و قیمت خرید ارزان و کیفیت خوب انواع برندهای ژل رویال اسپانیایی از جمله مارنیز، تا حد زیادی زمزمه های نگرانی و کاهش سهم بازار را در ذهن آن دو تداعی می کند.
خرید اینترنتی، دسترسی آسان به ژل رویال اسپانیایی و قیمت ارزان از مهمترین عوامل در تسریع شناخته شدن این مارک وارداتی است.
قوطی های شیشه ای برند مارنیز اسپانیایی از 30 عدد کپسول ژل رویال با وزن 1000 میلی گرم تشکیل شده است که خوردن یک دانه از آن هنگام صبح و ناشتا می تواند بسیار مناسب باشد.

تولید ژل رویال
به روش صنعتی سبب افزایش حجم و قیمت ارزان این ماده می شود ولی در ایران هنوز به روش سنتی این کار صورت می پذیرد، و البته کیفیت خیلی بالاتری را نیز حادث می گردد.
شرایط نگهداری ژل رویال صنعتی مارنیز نیز کمی آسانتر از نوع سنتی ایرانی است و همانند آن نباید به طور طولانی مدت در مقابل نور خورشید، جای مرطوب و حرارت زیاد قرار بگیرد، دمای 15 تا 25 درجه برای نگهداری آن می تواند مناسب باشد.