اگر به دنبال خرید عسلی با قیمت ارزان و کیفیتی تضمینی می باشید،
یشنهاد مشاورین و کارشناسان فروش عسل در کشور، تهیه عسل طبیعی و اصل لرستان می باشد. آیا آن را می شناسید؟

انسان ها همواره در طول زندگی روزمره خود، از انواع مواد گوناگون در وعده های مختلفی بهره می برند، و می دانید که برخی از این مواد کاملا مضر بوده و شاید برخی مفید هم واقع گردیده است و همواره وجود داشته اند افرادی که سلامتی و داشتن بدنی سالم برایشان اهمیت بالایی داشته است.
آیا می دانید امروزه خواص شگفت انگیزی از عسل، بدست آمده و آن را به یکی از پرخاصیت ترین مواد تغذیه ای و دارویی و از پرفروش ترین این مواد در فروشگاه ها و بازارهای موجود تبدیل نموده است؟
بله عسل یک فرآورده بسیار ارزشمند تولیدی از شهد شیرین گل ها بوده، که توسط زنبورهای عسل جمع آوری گردیده و توسط زنبورداران و تولیدکنندگان عسل در زمان های کاملا مساعد و مناسبی از شان های عسل برداشت گردیده است.
عسل شامل ترکیباتی استثنایی مانند انواع ویتامین ها و املاح معدنی چون آهن، کلسیم، پتاسیم و منگنز بوده و دارای قندهای مهمی چون ساکارز، گلوکز و فروکتوز بوده است و امروزه با مصرف روزانه به مقدار یک قاشق، می تواند خواص درمانی بالایی داشته باشد و شاید مهم ترین آنها، درمان مشکلات گوارشی و اعصاب بوده است.
اما اگر شما هم از مصرف کنندگان عسل بوده باشید، همیشه دغدغه ی تهیه ی عسلی تضمین شده و با قیمتی مناسب را داشته اید و به گفته بسیاری از مشتریان عسل، قیمت عسل به قدری بالا بوده که امکان خرید آن توسط همه افراد وجود نداشته و شاید برخی هم به سبب مطمئن ندانستن عرضه کنندگان آن، اصلا از خرید عسل منصرف شده اند.
امروزه خوشبختانه وجود تولید کننده ای مانند لرستان، توانسته نیاز بازار به عسلی اصل و کاملا طبیعی با قیمتی مناسب برآورده نماید.
بله استان لرستان، با توجه به دارا بودن مراتعی مستعد و پوشش گیاهی غنی در درجه اول، و سپس زنبورداران و کارخانجات تولیدکننده عسل که با استفاده از روش هایی کاملا طبیعی و استاندارد اقدام به تولید عسل نموده اند، توانسته رتبه اول را در حوزه مرغوبیت عسل تولید شده در کشور را داشته باشد.
برای تهیه عسلی تضمین شده هم از جنبه قیمت و هم کیفیت، می توانید با راه های ارتباطی داده شده در تماس باشید.