آیا می دانید که مقصود از موم صنعتی عسل چیست؟ این موم چه کاربردهایی داشته است؟ چگونه می توان بهترین موم صنعتی را با قیمت ارزانتر خریداری کرد؟
امروزه در صنایع گوناگونی، از یکی دیگر از فرآورده های زنبورعسل به نام موم عسل، بهره برداری های بسیاری را صورت داده اند که توسط دستگاه هایی به نام، موم آج کنی، تبدیل به یک موم صنعتی و یا برگه ای، شده اند.
موم عسل از خواص بالایی فیزیکی و مقاومت بالا در برابر حرارت و حتی انواع فشارهای مکانیکی و در مقابل از خاصیت مفید شکل پذیری آسان، برخوردار بوده که وجود آن را در بسیاری از صنایع گوناگون، ارزشمند دانسته اند.
در واقع با توجه به اینکه تولید موم طبیعی عسل توسط خود زنبورها، از مدت زمان بیشتری برخوردار بوده، برای بهره برداری های تجاری از موم عسل و حتی برای تولیدات بیشتر از انواع گونه های عسل طبیعی، اقدام به تولید موم های صنعتی توسط دستگاه هایی به نام، تولید موم عسل یا همان موم آج کنی نموده اند تا به نوعی صرفه جویی در زمان هم صورت گرفته باشد.
اما خب به نظر می رسد که با توجه به واردات انواع موم های بی کیفیت و همراه با ناخالصی های بسیار، این دغدغه برای بسیاری از صنایع همچون، تولید لوازم آرایشی و بهداشتِی، شمع سازی و قالبسازی و غیره وجود داشته تا چگونه می توانند بهترین موم صنعتی عسل را با قیمت مناسبی نیز خریداری کنند؟ موم صنعتی چگونه در این صنایع مورد بهره برداری قرار گرفته است؟

موم عسل

بهره برداری از موم صنعتی

همانطور که متوجه خواص خوب موم عسل و نحوه تولید آن شدید، باید بدانید که امروزه در صنایع گوناگونی، از موم صنعتی و برگه ای عسل، بهره برداری هایی مفید صورت گرفته که می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • از مهم ترین موارد مصرف موم عسل، می توان به بهره برداری از آن، در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد که می تواند عمل پاک کننده ها را قوی کند، خواص ضدآفتابی را افزایش دهد و به عنوان یک نرم کننده بسیار خوب برای مرطوب کننده ها و کرم ها نیز باشد.
  • از موم در صنعت چاپ و کنده کاری و حکاکی بهره برداری کرده اند که می تواند نقش یک پوشش  سطح محافظ را ایفا نموده باشد.
  • موم عسل به عنوان یک پوشش و تسهیل در بلع نمودن انواع قرص ها و داروها، در صنعت داروسازی هم مورد استفاده قرار گرفته است.
  • به سبب خاصیت شکل پذیری آسان موم، می توان آن را در صنعت قالبسازی و ریخته گری نیز مفید دانست.

امروزه شما می توانید با ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر عرضه انواع باکیفیت ترین موم های صنعتی، خریدی با اطمینان کامل را صورت داده باشید و این محصول را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، خریداری کنید.