یا می دانید که امروزه به وسیله انواع دستگاه های زهرگیری زنبورعسل، بدون کوچکترین آسیب به زنبورها، زهر آنها استخراج می گردد؟ آیا می دانید که امروزه با قیمت ارزانی این دستگاه ها به فروش رسیده است؟
زهر زنبورعسل هم یکی دیگر از فرآورده های بسیار پرخاصیت و ارزشمند دارویی زنبورعسل بوده که از زمان های گذشته تا به امروزه همواره از خواص پزشکی آن افراد بسیاری بهره مند گردیده اند.
زهر زنبورعسل حاوی انواع پپتیدها، پروتئین ها و آنزیم ها بوده که گفتنی است در درمان مشکلات مفصلی، رماتیسم و آرتروز، هم در گذشته و هم امروزه، مورد استفاده قرار گرفته است.
از جمله دیگر خواص زهر زنبورعسل در دنیای امروزی، می توان به درمان بیماری ام اس نیز اشاره داشت که نوعی بیماری با علت نامعلوم بوده است. شایان ذکر است که با توجه به ترکیباتی که زهر زنبورعسل داشته، امروزه به عنوان یک ماده اولیه در ساخت انواع داروها در صنعت داروسازی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.
حال آیا می دانید که زهر زنبورعسل توسط دستگاه های زهرگیری که در ابتدای ورود به کندوها قرار داده شده، بدون هیچ آسیبی استخراج گردیده است و به سبب خاصیت اسیدی و بازی که داشته، پس از استخراج به سرعت خشک شده و به صورت زهر خشک شده در بازار موجود بوده است؟

دستگاه زهرگیری زنبورعسل

بله امروزه با استفاده از دستگاه های زهرگیری زنبورعسل، بدون حتی کوچکترین آسیب رساندن به زنبورهای کارگر، زهر این موجود ارزشمند استخراج گردیده و از آن استفاده های فراوان پزشکی گردیده است.
شایان ذکر که این دستگاه ها دارای قسمتی به نام شوکر می باشند که حتی با باطری هم کار می کنند و برخی از این دستگاه ها نیز از صفحه های نمایش نیز برخوردار بوده اند.
برای آنکه از مشخصات و ویژگی های این دستگاه آگاه شوید و اینکه بهترین نوع این دستگاه را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروشی مطلوب خریداری کنید، می توانید با مشاورین و نمایندگان در این زمینه، ارتباط داشته باشید.