آیا می دانید که استان همدان امروزه یکی از قطب های تولید عسل طبیعی در کشور ما بوده و امروزه توسط مراکز فروش معتبر عسل ایرانی، با ارزانترین قیمت به فروش می رسد.
در دنیای امروزی یکی از بهترین و خوشمزه ترین مواد غذایی شناخته شده که از مصرف کنندگان بیشماری در دنیا و به خصوص در کشور ما برخوردار بوده، عسل طبیعی می باشد که مصرف روزانه آن همواره مورد توصیه مشاورین تغذیه و گوارش بوده است.
با توجه به اینکه تمامی خواص یک ذکر شده برای یک عسل، در عسلی کاملا خالص و 100 درصد طبیعی بوده است، همواره توصیه شده تا خرید عسل از مراکز فروش معتبر و مجوزدار صورت بگیرد. گفتنی است که در حال حاضر استان همدان از تنوع قابل توجهی در پوشش گیاهی برخوردار بوده و توانسته بیش از 9 درصد عسل موجود در کشور را تولید نموده باشد.
مصرف یک عسل ارگانیک و خالص، برای تقویت حافظه، تقویت بینایی و تمامی مشکلات گوارشی و کلیوی، مفید و تأثیرگذار بوده است و تولیدکنندگان عسل در استان همدان توانسته اند دو اصل قیمت و کیفیت را، متناسب با هم به پیش برده و در راستای ارتقای سطح سلامت خانواده های ایرانی، گامی مهم را برداشته اند.
خوشبختانه هم اکنون تمامی مشتریان و مصرف کنندگان عسل در سراسر کشور، می  توانند انواع عسل طبیعی و دارویی را با نازلترین قیمت ممکن در استان همدان خریداری کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان در این حوزه، ارتباط مستقیم برقرار نمایند.