آیا توزیع کنندگان مرغوب ترین و اصل ترین انواع عسل لرستان را می شناسید؟
چرا عسل لرستان، عسلی درجه یک معرفی گردیده است؟ آیا امکان خرید به صورت
عمده و با قیمت ارزان وجود داشته است؟
عسل یکی از مقوی ترین مواد غذایی در سبد خرید خانواده های ایرانی بوده و افراد در تمامی سنین نیز علاقه مند به مصرف این ماده غذایی ارزشمند و مفید بوده اند. اما همواره به دلیل اینکه متأسفانه در بازارهای فروش، محصولی تقلبی و با کیفیت بسیار پایین وجود داشته است، افراد در خرید این محصول و هزینه نمودن پیرامون آن دچار تردید می شوند.
باید گفت راه شناخت و تهیه عسلی مرغوب در درجه اول تهیه آن از مراکز فروش و توزیع کنندگان معتبر این محصول بوده و سپس تست عسل می باشد. عسلی اصل بوده که طعم خوش گیاه را داشته باشد و به عبارت دیگر این خود فرد است که می تواند عسلی مرغوب را با حواس بویایی و چشایی خود بشناسد. اما آیا می دانید عسل لرستان یکی از بهترین عسل های تولیدی در کشور است؟ حال چرا؟
باید بدانید که استان لرستان دارای طبیعتی بسیار زیبا و جنگل هایی انبوه و بسیار بکر با پوشش گیاهی فوق العاده ای بوده که در این استان با توجه به این ویژگی های منحصربفرد، زنبورداران بسیاری در زمینه تولید عسل وجود داشته و توانسته اند یکی از قطب های تولید انواع بهترین عسل مانند عسل گون و آویشن کوهی باشند.
توزیع به صورت عمده و با قیمت ارزان توسط نمایندگان معتبر این محصول که با تولید کنندگان درجه یک آن در ارتباط بوده اند، امکان پذیر گردیده و افراد می توانند با راه های ارتباطی داده شده در تماس باشند.