آیا می دانید که در استان کرمانشاه چه میزان عسل طبیعی به طور سالانه تولید می گردد؟ کدام مراکز توزیع معتبر انواع عسل طبیعی در استان کرمانشاه را می شناسید؟
عسل طبیعی از جمله مقوی ترین مواد غذایی شناخته شده در دنیای امروزی بوده که همواره متخصصین تغذیه و گوارش مصرف روزانه عسل طبیعی را برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها موثر دانسته اند و افراد را از تهیه عسلی اصل و کاملا طبیعی آگاه نموده اند، چرا که این تنها عسل طبیعی و خالص است که می تواند خواص منحصربفردی را با خود به همراه داشته باشد.
شایان ذکر است که عسل طبیعی فرآورده ای از زنبورعسل بوده که بیشترین ترکیبات تشکیل دهنده آن مواد قندی ساده ی مونوساکاریدی مانند گلوکز، فروکتوز و ساکارز بوده که این ماده ی غذایی و دارویی را به انرژی بخش ترین ماده غذایی تبدیل نموده است.
امروزه در کشور ما تولیدکنندگانی معتبر از انواع عسل طبیعی وجود داشته اند که توانسته اند نیازهای بازارهای داخلی کشور را به عسلی اصل و کاملا طبیعی، تأمین نموده باشند و بی شک شناخت این تولیدکنندگان معتبر می تواند برای تهیه و مصرف بهترین و مرغوب ترین عسل، راهکاری مناسب باشد.
حال آیا می دانید که امروزه استان کرمانشاه هم توانسته با توجه به شرایط خوب آب و هوایی و پوشش گیاهی متنوع در مراتع خود، یکی از مراکز تولید عسل در کشور نام بگیرد؟

عسل کرمانشاه

معرفی عسل کرمانشاه

در استان کرمانشاه امروزه از چیزی نزدیک به 16 هزار کندو مدرن و بیش از 800 کندو بومی، سالانه بیش از 200 تن انواع عسل طبیعی تولید می گردد و در این بین سهم کندوهای مدرن بیش از 215 هزار کیلوگرم و سهم کندوهای بومی، 3 هزار کیلوگرم می باشد.
در حال حاضر شما مصرف کنندگان عسل در استان کرمانشاه و یا حتی دیگر استان های کشور می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان و نمایندگان مراکز توزیع معتبر انواع عسل کرمانشاه، عسلی اصل و کاملا خالص را با نازلترین قیمت خریداری کنید و خریدی بدون دغدغه  از قیمت و کیفیت عسل را تجربه نمایید.