آیا می دانید که امروزه توزیع آنلاین انواع گرده گل اصل ایرانی توسط سایت های معتبری با نازلترین قیمت موجود در بازار، امکان پذیر گردیده است؟
گرده گل یا گرده گل زنبورعسل، که حاصل از گرده افشانی و جمع آوری توسط زنبورهای عسل از انواع گل های موجود در دامن طبیعت بوده، یکی دیگر از فرآورده های بسیار مهم تولیدی از پررورش زنبورهای عسل می باشد که خواص بی نظیر درمانی را به همراه داشته است.
گرده گل، در مرغوب ترین و متنوع ترین نوع خود، در فصل بهار توسط زنبورهای عسل جمع آوری می گردد و با توجه به آزمایشاتی که بر روی آن صورت گرفته، خواصی از این تنها ماده ی ارزشمند در طبیعت بدست آمده که آن را علاوه بر نقش تغدیه ای مفید در کندوهای زنبورعسل، مناسب برای انسان ها به عنوان یک مکمل غذایی نموده است.

چگونه گرده گل را جمع آوری می کنند؟

امروزه زنبورداران، با قرار دادن گرده گیرهایی در مسیر ورود زنبورهای عسل به کندو، توانسته اند انواع گرده های گل را جمع آوری نموده و به سرعت آنها را خشک نمایند تا ترکیبات اصلی خود را از دست ندهند.
در حال حاضر انواع پودر گرده گل و عصاره ی آن در بازارهای فروش موجود بوده است که بدون شک توانسته با روش های مصرفی گوناگون به همراه عسل طبیعی، خواص درمانی بی نظیری را دارا باشد.
یکی از مهم ترین خواصی که امروزه برای مصرف گرده گل ذکر نموده اند، درمان بیماری شایع امروزی در مردان مسن یعنی سرطان پروستات بوده که گفتنی است گرده گل که منبع مناسبی از ماده ی معدنی روی بوده، ماده ای مهم در درمان این بیماری لقب گرفته است.
شایان ذکر است که ترکیبات گرده گل در فصول مختلف سال متفاوت بوده و بهترین نوع آن در فصل بهار جمع آوری گردیده که می تواند ترکیباتی چون انواع پروتئین ها و مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری را داشته باشد و خاصیت بالای نیروزایی را دارا بوده است.

'گرده گل اصل

توزیع آسان و آنلاین گرده گل

در حال حاضر با توجه به اهمیت مصرف گرده گل برای افراد در تمامی سنین که البته مقدار معینی در سال را شامل شده و می تواند به همراه عسل طبیعی و یا آب در زمان های گوناگونی چون قبل یا بعد از غذا مصرف گردد، توزیع آن به شیوه اینترنتی و دریافت از پست، از تدابیری ارزشمند برای تهیه آسان و بدون اتلاف وقت و هزینه برای مشتریان و مصرف کنندگان آن بوده است.
برای کسب آگاهی بیشتر پیرامون چگونگی ثبت سفارش از طریق سایت های آنلاین اینترنتی، می توانید از طریق راه های ارتباطی داده شده، اقدام نمایید.