آیا می دانید عسل گون گز یکی از انواع بهترین عسل های دارویی موجود در
استان لرستان بوده است؟ چه راهکارهایی برای تهیه عسل مرغوب در شهر تهران
وجود داشته است؟
شاید اگر از مصرف کنندگان عسل این سوال را پرسیده باشید که هنگام خرید عسل با چه دغدغه ای مواجه بوده اند، پاسخ بسیاری از آنها تهیه عسلی مرغوب و اصل و البته با قیمت مناسب بوده چرا که امروزه دو اصل قیمت و کیفیت همواره در بازارهای رقابت وجود داشته است.
عسل ماده ای بسیار مفید و شفابخش بوده که امروزه اگر در اصل ترین نوع خود تهیه و مصرف گردد، می تواند خواص درمانی و تغذیه ای فوق العاده ای را دارا باشد.
اما آیا می دانید امروزه انواع عسل های مفید از شهد گیاهان گوناگون وجود داشته که می توانند خواص منحصربفردی را دارا باشند؟

عسل گون گز
یکی از پرفروش ترین انواع عسل های موجود و تولیدی در کشور، عسل گون بوده که دارای انواع عسل گون گز و گون کتیرا می باشد و در گروه عسل های دارویی بوده است.
عسل گون دارای رنگ روشنی بوده و مصرف آن به سبب وجود درصد پایین ساکارز در این عسل، به بیماران دیابتی توصیه گردیده و البته امروزه از عسل گون نیز به واسطه خاصیت خونساز بودن آن، بیماران دارای کم خونی نیز می توانند از آن بهره ببرند.
استان لرستان یکی از پایگاه های معتبر در حوزه تولید انواع عسل در کشور بوده و توانسته در زمینه مرغوبیت عسل، رتبه اول را در کشور دارا باشد.
امروزه شهر تهران نیز در بازارهای خود شاهد وجود انواع عسل تولیدی در استان لرستان بوده و می توانند از طریق ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش این محصول و یا از طریق ارتباط با مراکز فروش معتبر عسل لرستان، از عسل اصل این استان با قیمتی مناسب بهره ببرند.