بره موم چه نقشی را در کندو عسل داشته و چگونه به بازار عرضه گردیده است؟ آیا می توان انواع بره موم اصل ایرانی را با قیمت ارزانتری از طریق سایت هایی معتبر، تهیه نمود؟
اگر بخواهیم از دیگر فرآورده های مهم و ارزشمند تولیدی توسط زنبورعسل را نام ببریم، بدون شک باید از بره موم نام ببریم، چرا که علاوه بر اهمیت بسیار ویژه اش در کندوها عسل، امروزه در صنایع گوناگونی، کاربردهای متعددی داشته است.
بره موم که توسط زنبورهای کارگر با جمع آوری صمغ و شیره درختان و گلهای گیاهان تولید گردیده است، دارای ترکیباتی چون صمغ و رزین گیاهان، انواع مواد معدنی و ویتامین ها بوده که خاصیت بالای ضدآلودگی و ضدباکتریایی را داشته است.
عمدتا بره موم به واسطه خاصیت چسبناکی که داشته، در ابتدای محل ورود زنبورهای کارگر به داخل کندو قرار داده شده و می تواند با ضدعفونی نمودن دست و پاهای زنبورها، از شیوع بیماری ها و آلودگی ها به داخل کندو، جلوگیری نموده اند.
حال آیا می دانید که از بره موم چه موارد استفاده ای در صنعت داشته و به چه صورت هایی در بازار وجود داشته اند؟

بره موم اصل

مصرف بره موم اصل

بره موم امروزه بیشتر در صنعت ساخت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی بهره برده شده و حتما نام کرم بره موم را شنیده اید که توانسته ضدچروک و ضدپیری زودرس پوست انسان ها باشد.
گفتنی است که امروزه از بره موم، شاهد تولید قرص و کپسول هم بوده ایم که توانسته خاصیت بالای ضدسرطانی و تقویت دستگاه گوارش را دارا باشد و دیده شده مصرف آن همراه با شیمی درمانی ها، تأثیر بسزایی را در درمان سرطان داشته است.
بره موم را در اصل ترین نوع خود و با قیمت مناسب، از نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش انواع محصولات زنبورعسل در کشور بخواهید و برای آگاهی از وجود این نمایندگی ها، می توانید با کارشناسان این حوزه، ارتباط داشته باشید و همچنین از طریق سایت های معتبر با قیمت ارزانتری هم خرید خود را صورت دهید.