امروزه با توجه به اهمیت مصرف عسل، وجود عمده فرشان معتبر انواع عسل طبیعی و
ناب تولید شده در استان لرستان، نیاز بازار را به محصولی که حفظ سلامت
جامعه را به دنبال داشته، تأمین نموده است.
در دنیای امروزی که متأسفانه ورود بسیاری از مواد غذایی مضر مانند انواع فست فودها و یا انواع داروهای شیمیایی منجبر به خطر افتادن سلامتی افراد جامعه گردیده، همواره نیاز به یک محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک، بیش از پیش احساس شده است.
آیا می دانید که عسل طبیعی می تواند یکی از بهترین مواد غذایی و دارویی باشد که جایگزین بسیاری از مواد غذایی مضر در برنامه روزانه افراد شده است؟
بله به هیچ عنوان نمی توان از نقش بسیار موثر مصرف عسل در حفظ سلامت افراد جامعه چشم پوشی نمود و افراد همواره به دنبال تهیه عسلی ناب و کاملا طبیعی بوده اند.
شاید تنها عاملی که سبب شده تا برخی از افراد نسبت به تهیه و مصرف عسل تردید داشته باشند، ترس از تهیه عسل تقلبی و مصنوعی بوده که متأسفانه در بازارهای فروش عسل وجود داشته است.
اما امروزه در کشور ما استان هایی چون همدان، کردستان، اردبیل و اصفهان از جمله تولیدکنندگان عسل طبیعی نام داشته اند، اما به جرئت می توان ادعا نمود که طی آمار و گزارشاتی که اعلام شده، استان لرستان توانسته مرغوب ترین عسل تولیدی در کشور را دارا باشد.
امروزه شناخت تولیدکنندگان معتبری چون استان لرستان و ارتباط داشتن با نمایندگی های آن در بازارهای فروش عسل، می تواند مصرف کنندگان عسل را در خرید عسلی اصل و ناب یاری دهد، چرا که آنها از عوارض مصرف عسل های تقلبی و مصنوعی آگاه هستند.