آیا می دانید که می توان عسل لرستان را مرغوبترین عسل کشور دانست؟ بازار عرضه مستقیم انواع عسل لرستان، بهترین عسل این استان را با قیمت مناسب تری به فروش رسانیده است.
عسل طبیعی را همه خانواده های ایرانی در آشپزخانه های خود داشته اند و همواره به عنوان یک ماده ی غذایی ارزشمند و بسیار پرخاصیت، آن را مورد استفاده قرار داده و از خواص دارویی و تغذیه ای آن بهره برده اند.
یک عسل طبیعی سرشار از انواع ترکیباتی ارزشمند مانند انواع مواد معدنی چون آهن، پتاسیم و کلسیم، انواع مواد مغذی و ویتامین هایی چون K ،C و تیامین، و از همه مهم تر مملو از مواد قندی ساده ی مونوساکاریدی چون گلوکز و فروکتوز بوده که انرژی زایی خاصی را به این ماده بخشیده است.
مصرف کنندگان عسل طبیعی همواره در سایت های معتبر اینترنتی، به دنبال شناخت بهترین تولیدکنندگان عسل در کشور بوده اند، تا با تهیه عسلی ناب و کاملا خالص، از فواید ارزشمند آن نهایت بهره را ببرند، چرا که می دانند این تنها عسل طبیعی بوده که می تواند خواص درمانی شگفت انگیزی را دارا باشد و مصرف عسل های تقلبی و مصنوعی گاها سبب خواصی عکس و عوارضی جبران ناپذیر شده است.
حال آیا می دانید که در حال حاضر یکی از تولیدکنندگان معتبر انواع عسل طبیعی در کشور، استان لرستان بوده که نیاز بازارهای این استان و حتی دیگر استان ها را به عسلی ناب و مرغوب، تأمین نموده است؟

عسل لرستان

عسل مرغوب لرستان

باید گفت که به دنبال استعداد خوب مراتع و مناطق بکر استان لرستان و با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در این استان، می توان انتظار داشت که با سرمایه گذاری های صورت گرفته، عسلی ناب و کاملا خالص تولید شده باشد.
بله امروزه صنعت زنبورداری در استان لرستان، از رونق چشمگیری برخوردار بوده و تعداد بالغ بر 2000 زنبوردار در سطح استان و به خصوص شهرستان خرم آباد، توانسته اند میزان 1500 تن انواع عسل ارگانیک و خالص را به طور میانگین سالیانه، تولید و روانه بازارهای داخلی نمایند.
مصرف عسل ارگانیک و خالصی چون عسل لرستان، که از تولیدکنندگان و مراکز معتبر پخش عسل ایرانی در سراسر کشور خریداری شده باشد، می تواند خواص منحصربفرد درمانی ذیل را برای افراد دارا باشد:

  • عسل طبیعی درمان کننده مشکلات قلبی، کلیوی و گوارشی بوده است.
  • مصرف عسل طبیعی قبل از خواب می تواند به پاکسازی کبد کمک شایانی نماید.
  • عسل طبیعی، ضدتشنج و صرع و تقویت کننده حافظه و مغز می باشد.
  • بشدت به بیماران دارای کم خونی و افرادی که مشکلات کاهش میل جنسی داشته اند، مصرف روزانه عسل طبیعی، توصیه شده است.

با توجه به اینکه همواره نمی توان از وجود افرادی سودجو در زمینه عرضه انواع عسل های تقلبی و مصنوعی، چشم پوشی کرد، بهترین راهکار برای خرید عسلی اصل و کاملا خالص، شناخت تولیدکنندگانی معتبر چون استان لرستان می باشد.
برای خرید با قیمتی مناسب و کیفیتی مرغوب، از انواع عسل طبیعی و ارگانیک لرستان، می توانید با کارشناسان و مشاورین در این حوزه ارتباط مستقیم داشته باشید.