تولید و فروش دستگاه های عسل گیری یا استراکتور عسل با قیمت های مناسب و با بهترین مواد اولیه در این مرکز امکان پذیر گشته است.
ما در این مرکز این افتخار را داریم که با تولید و فروش این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک و تمام استیل(گالوانیزه)، خدمتی ناچیز را در عرصه بهداشت مواد غذایی برداشته باشیم.
آنچه که از گالوانیزه صحبت می شود، گالوانیزه گرم کل سطح درگیر با عسل است. تجهیزات غالب مورد استفاده، از این شرایط تبعیت نمی کنند. آن چه که درباره این تجهیزات وجود دارد و حقیقتا موضوعی قابل تامل می باشد، عدم سنخیت جنس تجهیزات با شرایط عسل است. اکستراکتورهای غالب بازار کشور، که متاسفانه توسط اتحادیه ها و تعاونی ها هم پخش شده، اکثرا از جنس فولاد ساختمانی با پوشش رنگ ساختمانی ساخته شده و می شوند(البته از جهت جنبه تبلیغاتی، معمولا بشکه خارجی را از استیل انتخاب می کنند). رنگ های استفاده شده بقدری خطرناک و سمی می باشند که فولاد بدون پوشش ضررش از این رنگ ها کمتر است.
اما آن چه که ما دراین سایت جهت عرضه و فروش قرار داده ایم، حتی قسمت برش های توری که بیش از نصفی از سطح توری را تشکیل می دهد، تماما پوشش گالوانیزه گرم دارد.