آیا می دانید دوسین که از ترکیب عسل و سیاه دانه بدست می آید، با داشتن خواص فراوان، از گذشتگان دور برای انسان اهمیت درمانی بسیاری داشته است؟
اگر به طب سنتی و روش های درمانی قدیمی علاقه داشته باشید نام معجون دوسین را در میان این روش های درمانی زیاد شنیده اید. دوسین همان ترکیب عسل و سیاه دانه است که برای درمان بسیاری از درد ها مورد استفاده قرار می گرفته است.
برخی از درد ها هستند که وقتی انسان به آنها دچار می شود حاضر است هر کاری بکند تا فقط مقداری از درد خود را کم کند و برای آن درمانی پیدا کند. دندان درد هم یکی از آن ها است. به احتمال قوی شما هم حداقل یکبار به این درد دچار شده اید و این گفته را تایید می کنید.
ترکیب عسل و سیاه دانه به دلیل خاصیت میکروب کشی خود می تواند به صورت موضعی روی دندان پوسیده قرار بگیرد و به مبارزه با میکروب ها بپردازد.
یکی دیگر از خواص درمانی دوسین، که در گذشته هم به خاطر این خواص بسیار مورد استفاده قرار می گرفته است، کمک به درمان بیماری های گوارشی مخصوصا زخم معده است.
مجموعه ایران هانی یکی از مراکز عرضه انواع عسل درجه یک به تمام نقاط کشور می باشد که از تمام خریداران می خواهد با همکاری با این مرکز خریدی موفق و عالی داشته باشند.