با ایجاد فروشگاه هایی که به صورت آنلاین به عرضه گرده گل عسل می پردازند، تهیه این محصول برای خریداران با سهولت بیشتری همراه شده است.
کشور ما ایران به دلیل داشتن منابع ارزشمند خدادادی و طبیعی، امکان تولید عسل و فرآورده های مختلف این محصول را دارا بوده و به لطف افزایش آگاهی عمومی مردم درباره خواص این فرآورده ها، تولید آن ها با افزایش روبرو بوده است.
علاوه بر مشکل عدم آگاهی مردم از خواص محصولی مانند گرده گل عسل یک مشکل دیگر هم وجود دارد که باعث شده است تا خریداران نتوانند به راحتی خرید خود را به انجام برسانند و آن عدم دسترسی راحت به مراکز عرضه این محصول است. به عبارت دیگر زمانی که فردی تصمیم به تهیه گرده گل عسل می گیرد نمی داند باید از چه طریقی این محصول را خریداری کند.
با ایجاد فروشگاه های عرضه آنلاین این محصول، مشکلاتی از این قبیل تا حد زیادی حل شده اند؛ این فروشگاه ها این امکان را برای خریداران فراهم کرده اند که با یک تماس با این مراکز محصول مرود نظر خود را دریافت کنند.
مجموعه عسل ایران یکی از فروشگاه های عرضه آنلاین گرده گل عسل می باشد که فروش و ارسال خود را به سراسر ایران به انجام می رساند.