بهترین روش برای عرضه عسل اردبیل به تمام نقاط کشور، استفاده از روش اینترنتی که روشی است که محدودیت مسافت را از میان بر می دارد، می باشد.
با تمام دانسته هایمان از خواص و فواید عسل، می توان این ماده خوراکی را محصول معجزه آسای زنبور های عسل دانست که با داشتن تاثیرات درمانی بی نظیر، گویی فقط برای درمان درد های بشر و تامین انرژی او آفریده شده است.
عسل هایی که در مناطق مختلف اردبیل و با استفاده از شهد گل ها و گیاهان این منطقه بدست آمده باشند، بسیار مرغوب بوده و به گفته بسیاری از کسانی که مدت زمان زیادی با عسل سروکار دارند، یکی از بهترین عسل های عرضه شده به خریداران می باشد؛ عسل اردبیل با داشتن رایحه و مزه ای بسیار خاص و منحصر به فرد، برای همیشه در ذهن مصرف کنندگان باقی خواهد ماند.
عرضه اینترنتی، یکی از روش های به روز و امروزی برای فروش عسل های مختلفی است که در نقاط مختلف کشور به فروش می رسند. استفاده از روش عرضه اینترنتی این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا محصول مورد نظر حود را با کیفیت مرغوب و از هر شهر و منطقه ای که بخواهند خریداری نمایند.
مجموعه ایران هانی یکی از بهترین مراکز عرضه اینترنتی انواع عسل به شمار می آید که با در اختیار قرار دادن تمام اطلاعات مورد نیاز خریداران اعم از قیمت و نحوه خرید و فروش این محصول، از تمام این افراد دعوت به همکاری می نماید.