آیا می دانید که امروزه ژل رویال، به صورت قرص هم به بازار عرضه شده است؟ آیا از خواص و یا عوارض آن چیزی می دانید؟ چگونه می توان این محصول را از سایت های معتبر اینترنتی، خریداری کرد؟
ژل رویال مایعی سفید رنگ و مایل به زرد بوده که زنبورهای کارگر آن را توسط غدد مغزی خود تولید و به عنوان یک غذای سلطنتی، وارد کندوهای عسل نموده تا یک منبع مهم تغذیه ای را برای لاروها و به خصوص زنبور ملکه، تأمین نموده باشند.
گفتنی است که این ماده بسیار غنی از بابت ویتامین ها و انواع مواد آلی و معدنی بوده است که مورد نیاز رشد زنبورهای نوزاد بوده و به سبب دارا بودن اسیدهای آمینه، یک عامل اصلی در بارور نمون زنبورهای ملکه و طول عمر آنان بوده است.
حال با توجه به اهمیت وجود ژل رویال در کندو عسل، لازم است بدانید که ژل رویال می تواند برای انسان ها هم خواص منحصربفرد دارویی و درمانی را دارا باشد و امروزه شاهد عرضه این محصول در اشکال گوناگون میان بازارهای خرید و فروش محصولات زنبورعسل، بوده ایم.
شایان ذکر است که زنبورداران، ژل رویال را به صورت مایع از کندو خارج می کنند، اما چون این ماده در مجاورت با هوا و یا در شرایطی چون تابش نور خورشید، به سرعت فاسد گردیده، با خارج نمودن آب موجود در آن، پودر ژل رویال را به بازار عرضه نموده اند که باید در شرایط فریز شده مورد نگه داری قرار بگیرد.
پودر ژل رویال عمدتا به همراه عسل طبیعی در بازارها موجود بوده و بهترین طریقه مصرف آن هم، همراه با عسل طبیعی می باشد که گفته می گردد بهتر است به صورت زیر زبانی مورد استفاده قرار بگیرد.
اما خب باید گفت که امروزه شرکت هایی معتبر توانسته اند از پودر ژل رویال و گیاهی دیگری با نام جینسینگ، قرص ژل رویال را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند که نگه داری و حمل و نقل آسانتری را دارا بوده است. حال آیا می دانید که فواید درمانی مصرف قرص ژل رویال چه بوده و آیا مصرف آن می تواند عوارضی را دارا باشد؟ چگونه می توان بهتربن نوع این محصول را خریداری کرد؟

قرص ژل رویال

مصرف قرص ژل رویال

بله امروزه یکی دیگر از اشکال عرضه شده ژل رویال، قرص ژل رویال بوده که تمامی خواص ژل رویال را به همراه داشته و مصرف آن برای انسان ها می تواند خواص درمانی بسیاری را دارا باشد. آنچه که مبرهن بوده عدم دارا بودن عوارض در مصرف این محصول می باشد که البته تنها مورد منع مصرف آن، کودکان زیر 2 سال بوده است.
برای مصرف قرص ژل رویال، می توان خواص درمانی ذیل را برشمرد:

  • بهبود علائم یائسگی و درمان ناتوانی های جنسی.
  • بهبود دیابت.
  • درمان عفونت مثانه و مشکلات کبدی.
  • ضدسرطان.
  • درمان کلسترول و فشار خون بالا.
  • کنترل وزن.
  • درمان آسم و ضدکم خونی.

این ها تنها بخشی از فواید و خواص مصرف قرص ژل رویال بوده که به نوعی از مهم ترین این خواص نیز شناخته شده می باشند. امروزه شما می توانید قرص ژل رویال را از معتبرترین مراکز خرید اینترنتی در سایت های موجود، خریدی بدون دغدغه از قیمت و کیفیت آن داشته باشید.