شما از خواص درمانی عسل کنار چه می دانید؟ اینکه چه خواصی دارد؟ در کام مناطق تولید می گردد؟ برای دستیابی به تمام این اطلاعات می توانید با سایت عسل ایران همراه باشید.

گیاه کنار

کنار نام میوه درخت سدر است که از میو های خنک و خوش طعم با ظاهری شبیه زالزالک می باشد. این گیاه به صورت درختچه و درخت در طبیعت موجود می باشد که گاها ارتفاعش تا 10 متر هم می رسد. از پودر برگ های خشکیده این درخت جهت شستشوی سر و بدن استفاده می گردد که بسیار نیز از لحاظ دارویی نافع می باشد. میوه کنار منبع مغذی و سرشار از ویتامین سی است که البته مواد معدنی و ویتامین هایی همچون ای، بی، کلسیم، آهن، فسفر و … نیز در ترکیب آن موجود می باشد. میزان ویتامین سی موجود در آن چندین برابر مرکبات است. این میوه یک ملین قوی است که یبوست را از بین می برد. عمدتا در مناطق جنوبی مانند فارس و هرمزگان به وفور دیده می شود.

خواص درمانی عسل کنار

از گل های درخت کنار عسلی تک گل تولید می گردد که دارای خواص درمانی فراوانی می باشد. این خواص درمانی عبارت است از:
افزایش دهنده قوای یادگیری کودکان، مناسب برای فعالیت های شدید بدنی، تحریک کننده و تقویت کننده رشد کودکان، از بین برنده صفرا، درمان زخم معده و مشکلات گوارشی، مقوی اعصاب، افزایش دهنده میل جنسی، کشنده کرم ها و انگل های دستگاه گوارش و ضد ریزش مو و تقویت کننده رشد موی سر.
شما عزیزانی که قصد خرید این نوع عسل خاص ایرانی را دارید، می توانید از طریق یکی از راه های زیر با ما در تماس بوده و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.