در حال حاضر گرده گل اصل مفیدترین و ارزشمندترین ماده شناخته شده در طبیعت می باشد که می تواند با خواصی که داشته در درمان پروستات مردان بسیار زیاد موثر باشد.
بله امروزه حتما شنیده اید که بیشتر مردان مسن، با بزرگ شدن پروستات خود که با نام هیپروتروفی پروستات مشهور بوده، مواجه می شوند و آزمایشات گوناگونی بر روی گرده گل توسط محققان، نشان داده که این ماده شگفت انگیز می تواند در درمان این امر مفید واقع گردد.
بله شایان ذکر است که نتایج آزمایشات گوناگون بر روی افراد نشان داده است که افرادی که به ورم و یا بزرگی پروستات مبتلا می گردند، مقدار قابل توجهی از روی را در بدن خود نداشته اند. گفتنی است که گرده گل یکی از مواد ارزشمند و سرشار از مواد معدنی به خصوص روی بوده و مصرف روزانه 15 تا 20 گرم پودر گرده گل، می تواند تأثیر مفیدی را برای درمان پروستات داشته باشد.

گرده گل اصل

گرده گل یکی از فرآورده های بی نظیر تولید شده توسط زنبورهای عسل می باشد که به همراه ژل رویال، از مواد تغذیه ای مفید برای لاروها و زنبوهای ملکه برای ادامه حیات آنها می باشند.
تهیه گرده گل اصل و مرغوب، امروزه می تواند از طریق سایت هایی معتبر و یا ارتباط داشتن با نمایندگی های معتبر آن در سراسر کشور امکان پذیر شده باشد و قیمت مناسبی را هم برای هر 100 گرم پودر گرده گل اصل در نظر گرفته شده است.