آیا می دانید انواع عسل بسته بندی لرستان در شرایطی کاملا استاندارد تولید
گردیده و امروزه در مراکز پخش و توزبع معتبر در سطح کشور، قیمت مناسبی را
دارا بوده است؟
عسل یکی از ماده های مفید و با ارزش غذایی بسیار بالایی بوده که با توجه به ترکیبات مهمی چون انواع مواد معدنی مانند آهن و کلسیم و انواع ویتامین ها و کالری مناسبی که داشته، توانسته مورد توصیه اکثر مشاورین تغذیه و گوارش قرار گرفته باشد.
امروزه حتما انواع عسل های موجود در بازار را به صورت انواع عسل های موم دار و عسل های بسته بندی شده دیده اید و شاید از آنها نیز خریدی را صورت داده باشید.
امروزه یکی از متداول ترین انواع بسته بندی هایی که برای عسل در اکثر کشورهای دنیا صورت داده اند، بسته بندی در ظروف شیشه ای نیم کیلویی و یک کیلویی بوده که در اشکال و وزن های گوناگونی تولید گردیده اند.
در حال حاضر با توجه به اینکه استان لرستان توانسته با بهره گیری از طبیعت مستعد و مراتع بکری که داشته، مرغوبترین عسل تولید شده در کشور را نیز به نام خود ثبت نماید، دارای شرکت های معتبری در حوزه بسته بندی انواع عسل بوده است.
بدون شک مصرف کنندگان جدی عسل که به دنبال عسلی اصل و درجه یک و البته با قیمت مناسبی هم بوده اند، باید این محصول را از مراکز پخش و توزیع معتبر آن بخواهند که پیشنهاد مشاورین در این حوزه، عسل اصل لرستان می باشد.
انواع عسل بسته بندی در این شرکت ها، در شرایطی کاملا بهداشتی و مناسب تولید و در ظروف شیشه ای و اخیرا ظروف پلاستیکی که هم وزن سبک تری را دارا بوده و هم ارزانتر می باشند، عرضه گردیده است.