آیا می دانید در حال حاضر استان لرستان توانسته بهترین نمایندگی توزیع
انواع عسل طبیعی را در کشور دارا باشد؟ عسل مرغوب لرستان، چه نرخ قیمتی را
در بازار فروش عسل داشته است؟
عسل ماده ای سرشار از انواع مواد قندی ساده مانند گلوکز، ساکارز و فروکتوز می باشد که بیش از نیمی از ترکیبات تشکیل دهنده مهم آن بوده است. یکی دیگر از انواع ترکیبات مهم عسل، آب می باشد که سبب شده تا عسل از سخت فاسدترین مواد غذایی امروزی به شمار بیاید.
اما مسئله ی مهمی که اکثر مصرف کنندگان عسل در هنگام خرید عسل با آن مواجه شده اند، اطمینان نداشتن به عسل عرضه شده و یا عرضه کنندگان آن بوده، چرا که متأسفانه امروزه در بازارهای فروش عسل افرادی سودجو، به عرضه انواع عسل تقلبی و مصنوعی پرداخته و به نوعی این بازارها را ناامن جلوه داده اند.
باید گفت، عسل تقلبی عسلی بوده که در فرآیند تولید آن زنبورهای عسل هیچ نقشی نداشته و از انواع شکرها و یا انواع گلوکزهای تجاری تولید گردیده اند.
با توجه به اینکه مصرف عسل طبیعی و اصل می تواند خواص درمانی و تغذیه ای بی نظیری را دارا باشد، همواره باید تولیدکنندگان معتبر عسل، به فکر گسترش نمایندگی های توزیع و پخش معتبر خود در سراسر کشور باشند.

نمایندگی عسل لرستان
خوشبختانه استان لرستان، به سبب دارا بودن طبیعتی مستعد و غنی از انواع پوشش گیاهی گوناگون، توانسته عسل مرغوب و ناب را در کشور تولید و در این زمینه رتبه نخست را دارا باشد.
تولیدکنندگان در این استان، در راستای حفظ سلامت افراد جامعه، تولید انواع عسل اصل و شناسنامه دار را با آزمایش مرغوبیت آن در آزمایشگاه های تخصصی تست مرغوبیت عسل، در دستور کار خود قرار داده و توانسته اند با گسترش نمایندگی های معتبر خود در کشور، امکان تهیه عسلی اصل و مرغوب را به وجود آورند.
نرخ ارزان و مناسب انواع عسل عرضه شده در این نمایندگی ها، با حذف واسطه ها و دلالان به وجود آمده و مصرف کنندگان با قیمت واقعی عسل طبیعی، مواجه خواهند شد.