آیا می دانید عسل درجه یک تولیدی استان لرستان چه مشخصات و ویژگی هایی داشته و با چه قیمتی در بازارهای موجود، خرید و فروش می شود؟
با توجه به اینکه امروزه در زمینه محصولات گیاهی مانند عسل، بازارهای تبلیغاتی گوناگونی وجود داشته، مصرف کنندگان عسل باید دقت کافی را در تهیه عسلی مرغوب و اصل نمایند و بهترین عسل تولیدی در کشور را شناسایی کنند. آیا می دانید استان لرستان رتبه اول را در زمینه مرغوبیت عسل داشته است؟
استان لرستان غنی از مراتع و پوشش گیاهی مستعد و قوی در دامنه های خود می باشد و از مناطق بسیار مناسب برای تولید عسل به شمار آمده  است. با توجه به اینکه عسل یک فرآورده ی گیاهی از شهد بهترین و خوش بوترین گل های موجود در مزارع و جنگل ها بوده و مصرف کنندگان بیشماری را در کشور داشته، همواره زنبوردارن بسیاری در استان لرستان علاقه مند به پرورش زنبور عسل و تولید عسل بوده اند و توانسته اند با بهره گیری از بهترین و استانداردترین روش های ممکن، عسل درجه یک کشور را تولید نمایند.
با توجه به اینکه همواره امکان وجود برخی محصولات تقلبی در بازار وجود داشته است، مصرف کنندگان باید ابتدا با شناخت عسل ناب تولیدی در کشور، آن را از مراکز پخش معتبر بخواهند.
عسل تولیدی استان لرستان با روش هایی کاملا طبیعی و ارگانیک تولید شده و در تولید انواع عسل گیاهی مانند عسل گون و عسل کوهی یا وحشی نیز موفق بوده است.
لازم به ذکر است مصرف عسلی اصل و طبیعی می تواند با تمامی افراد در سنین گوناگون سازگاری داشته باشد و خواص زیادی را در حفظ سلامت و نشاط افراد جامعه دارا می باشد.
برای آگاهی از قیمت انواع عسل تولیدی استان لرستان در بازارهای فروش و آگاهی از مشخصات و وِیژگی های عسل تولیدی این استان، می توانید با کارشناسان و نمایندگان فروش این محصول در ارتباط باشید.